2011. október 26., szerda

Nyavalya

Mindig csak nyavalygok itt a blogon és igazából most is ilyen szándékkal kezdtem el írni, de inkább leírom, hogy tegnap 10ből 9pontot kaptam egy prezire, szóval juhéhurrájeah :D Olyan gyakvezetőm van, hogy jajj... néha megütném néha meg tök jó fej... előadja magát, hogy mekkora kib. úr, vagy legalábbis mindig a tanszéki követelményeknek megfelelően ingbe nyakkendőbe jár gyakot tartani, meg játssza, hogy milyen komoly, meg szigorú néha aztán meg bedob ilyen hülye - általában szexuális utalásokat tartalmazó - poénokat. Tegnap rakta össze a projektort meg a laptopot nekünk a prezihez és akkor benyög egy ilyet, ahogy a hosszabbítóval szenvedett, hogy na most dugok utoljára. A múltkor meg a "pálcájával" mutogatott... Tök jó, mert persze ilyenkor borulok a nevetéstől, de mit várjak az én kis szánalmas nempasijaimtól, ha egyesek még 30hoz közel se képesek felnőni? Tegnap totál úgy éreztem, hogy a szimpátia kölcsönös, mert engem kevesebbet zrikált, igazából csak annyi kommentje volt, hogy amíg a másik prezentál, addig ne zsebredugott kézzel álljak, ami hát igaz.

Amúgy csak azon akartam nyavalyogni, hogy Szexiszeművel meg Gólyával álmodok az elmúlt napokban és kapjákbe. Szexiszemű hiányzik, nem beszéltünk már két hete, akkor is csak egy pár percet, mert recept kellett neki krampácshoz.

Mégamúgyabban meg, annyit tanulok, illetve beadandózok itt nap, mint nap, hogy a végén még ragad rám valami okosság is. El se hiszem... :D

Zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése