2011. október 28., péntek

kiTÜNTETŐ

Voltam tegnap Pesten tüntetni. Nem volt rossz, megismerkedtem a gazdászokkal, mert velük kellett (hazafelé már önszántamból) jönni-menni, aranyosak, kedvesek, viccesek, BSc-sek :)
Hiába voltunk tegnap ~10 000-en, csak úgy bírtunk megállni a tömegbe, hogy egész idő alatt Gólya fejét kellett bámulnom. Majd meghasadt a szívem. De legalább nem egy buszon utaztunk. Mikor megálltunk egy benzinkútnál pisilni nagyon kulturált volt, már-már furcsa is volt, hogy ennyi normális is tud lenni. Csak köszönt, de abban benne volt, hogy megértette, amit kértem péntek éjjel. Azóta láttam egy közös képet a barátnőjével. Még egy kés a pici szívembe. Nem jó ez így...
Közben meg rám írt Szexiszemű is, hogy este vmi? Én meg mondtam, hogy hát én Pesten leszek, szóval ennyivel ennyi...
N-nel meg elvagyunk, furcsa, meg félek, hogy közénk fog állni előbb-utóbb ez az egész, de nagyon visszafogottak vagyunk, meg vannak szabályok, szóval nem fog senki sérülni a végén remélem.
Bőgnöm kéne már egy kiadósat, mert úgy érzem nagyon feszült vagyok lelkileg. Majd talán a hétvégén, amíg egyedül leszek.
Amúgy van egy tonna beadandóm, szóval lesz mit csinálni a szünetben is, szerintem nem is jövök vissza Mc-ra csak szerda este, hogy a csütörtöki két darab órámra meg a péntek reggelire itt legyek, meg meg tudjuk beszélni a többiekkel a beadandókat. Lesz munka rendesen...
Na megyek, mert össze kell magam kaparni, meg kitakarítani, este meg randizunk Királylánnyal... persze annak is az lesz a vége, hogy a nemhercege délutános, de legalább beszélgetünk egy jót.

Zene.

ui. ki kell törni innen, mert ezekkel a pasikkal csak magamnak teszek rosszat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése