2011. október 21., péntek

Szerelmeslevél

"Szia!

Gondoltam írok neked egy levelet és így tisztázzuk a dolgokat, ha már ma nem került rá sor. Nem kell megijedni, csak pár gondolat :)
Nos, én feladom vagyis inkább abbahagyom ezt az egészet, mivel úgy sincs értelme, kettőnk között úgysem lesz semmi dolog sohasem
most már látom... (látom, hogy gátol téged valami, a félelem a jövőtől, hogy mi lesz vagy nem tudom, a lényeg, hogy van valami)
Én nem akartam semmi komolyat tőled (kapcsolat stb.), gondoltam te is egyedül én is szintén és hátha lehetett volna köztünk valami,
de most már tudom, hogy nem.
Ezzel most nem akarok semmi rosszat mondani, csak annyit hogy ezentúl nem foglak nyaggatni és ilyen formán közeledni hozzád...
Ettől még nem változik semmi, ugyanúgy te vagy a legjobb barátom :) Csak úgy éreztem most ezt meg kell mondanom neked.
A lényeg, hogy maradunk úgy ahogy eddig szimplán barátok :)

Pussz, N"


Megjegyzés #1: tegnap csak 1-1,5 órát voltam nála SZEMÉLYESEN... és mondtam neki hogy beszélgessünk...
Megjegyzés #2: most akkor ki kinek volt a kurvája?!
Megjegyzés #3: azért ezt így vmilyen szinten koppanásnak érzem, még úgy is, hogy én nem akartam komolyan semmit.

addig, amíg hagyom...

4 megjegyzés:

  1. Ha tényleg nem érdekel, nem kéne hogy szíven üssön...

    VálaszTörlés
  2. Nem szíven üt, csak ezaz egész, hogy időt se hagyott, hogy átgondoljam, hogy egyáltalán játszani esetleg akarok-e hanem hétfő és csütörtök között (3 találkozás amiből mind a 3x mennem kellett még utána időre vhová) és ő már le is passzol, pedig szerintem csütörtökön már mikor beadtam a derekam akkor kifejezetten támogatóan viselkedtem, erre jött ez a levél...

    VálaszTörlés
  3. időt sem hagyott????? Mikor volt Tokaj, 2010ben?

    VálaszTörlés
  4. Tokajban csak a barátságunkat mélyítettük el.

    VálaszTörlés