2011. október 14., péntek

K+F

1. Nevezz meg 5 dolgot, amit látsz, anélkül, hogy felkelnél a helyedről.
- hangfalak
- ablak
- szalagtűzős korsó + gyűrűavatós kupa
- plüssök
- könyvek


2. Hogyan hordod a hajad?
Hajmosás után kiengedve, aztán hajráffal, aztán összefogva.

3. Mit viselsz most?
Zöld térdig érő zokni, kék melegítő alsó+felső, barack színű póló

4. Mi a foglalkozásod?
életművész :) de komolyan: lelkisegítő, barát, viccmester, mikor kinek mire van szüksége

5. Sokat alszol?
többet szeretnék, de az ME szerint nekem az a jó, ha minden reggel 8kor már bent vagyok

6. Milyen volt életed legjobb csókja?
Minőségileg szerintem senki nem lepődik meg, ha azt mondom, DalosPacsirtával :)

7. Mi az aktuális fandomod/mániád/szenvedélyed?
újra elkezdtem ma a Csillagkaput, rákaptam szobatársam Nutellájára - de csak egy kanál erejéig és korábban megkínált

8. Mit ettél ma legutóbb?
meggyesrétest, de nehéz választás volt, mert anya vett kardinálist is

9. Mi volt az utolsó SMS, amit kaptál?
Szexiszemű írta és szülinapi köszöntő volt.
Update: megnéztem és azóta már 3 smst kaptam, szóval a tényleges utolsó Blanche-tól jött, de a tartalma változatlan :)

10. Melyik weboldalakat látogatod meg mindig, ha fellépsz az internetre?
facebook, sorozatjunkie, gmail, meg a blogok itt oldalt ->

11. Mit vettél legutóbb?
kaját a LIDLben (zöldségek, felvágott, kenyér, tejföl, magvas pékcucc)

12. Mit hallgatsz most?
Általában Paul Kalkbrennertől a Sky and Sand (amit én csak Berlin Calling címmel ismertem eddig), de perpill LaRoux - I'm not your toy megy :)

13. Mire szoktál gondolni elalvás előtt?
egyedül vagyok, szexelni kéne, meg a napi teendőkről

14. Milyen CD-t vettél utoljára?
öööö, lapozzunk... ha az internetes "kölcsönző" is számít, akkor talán Hugh Laurie - Let them talk, de nem 100%

15. Milyen a kedvenc időjárásod és miért?
farmer + felső kelljen semmi pulcsi és semmi forrónyár

16. Ha tudnál játszani egy hangszeren, melyik lenne az?
ha tanulhatnék, akkor gitár lenne, de amin tudok: furulya, klarinét, szaxofon, zongora, szóval nem panaszkodom :)

17. Hogy vagy?
lelki béke van, nehéz mostanában kibillenteni. jó a suli, jó a lakás, vannak barátaim, pasim meg majdcsak lesz.

18. Van-e valami, amit most rögtön szeretnél elmondani valakinek?
Gólyának küldeném az I'm not your toyt, de szerintem kezd rájönni :)

1 megjegyzés: