2012. november 24., szombat

#300

Ezt is megértük. Nem hittem volna, mikor 2,5 éve belekezdtem a blogolásba, hogy ilyen sokáig fogom csinálni. Mára már ez lett az én kis naplóm, ide mindent megírok, ami foglalkoztat.

A héten háromszor találkoztunk Mr.Greyjel. Csütörtökön palacsintázni voltunk, ahol ettem egy közepes hortobágyit, Ő meg barackos-túrósat kért és persze megkóstoltam és isteni finom volt, bármikor bírnám enni! Meg kaptam fair-trade csokit is, ami szintén orgazmussal felérő élmény volt :))) Meg letoltam kicsit, mert mindig ő fizet mindent, ami még bele is férhet, de pluszba még mindig hoz valami ajándékot, a minap megvett volna nekem valamit, amit én vettem másnak ajándékba, csak mert Ő is ott volt... szóval mondtam, hogy ebből vegyen vissza, mert nekem az anyagi függetlenségem fontos. Pénteken bevallotta, hogy megvett egy könyvet, amit csütörtökön együtt néztünk, de mivel letiltottam az ajándékozásról, így nem hozta el. Annyira édes meg figyelmes meg ehhez nem vagyok hozzászokva, hogy kvázi pénzes pasim van (jó persze, egyetemistaként nem nehéz, hogy valakinek több pénze legyen tőlem), szóval még szokni kell, meg azért határokat is húzni, mert nem kell engem kitartani, nem azért vagyok vele (hanem csak a szexért :D).
A péntek csodás volt, bár nem volt elég időnk. Értem jött a hintóval munkába (a főni nedvesedett, mikor megmondtam milyen kocsi jön értem :P), aztán kaptam egy epresshake-t, Ő meg kávézott, majd mentünk a lakásba. Nagyon jól éreztük magunkat, most tudtuk, hogy kevés lesz az idő, így nem siettettünk semmit, hanem inkább "a kevesebb több"-elvet alkalmaztuk. Volt egy hatalmas tükör is a lakásban és hát kihasználtuk az előnyeit :P Aztán nagy nehezen elindultunk haza, nem akart elengedni, nem akartam menni, de muszáj volt, mert kaptam egy ingyenes fuvart haza Mc-ra, ezért menni kellett. Már csak decemberben megyek megint, addig maradnak a levelek...

Most meg neki kéne ülnöm összefésülni egy csoportos beadandót, amiből egy részt még nem kaptam meg, meg elkezdeni egy másikat hétfőre, plusz egy másik van hétfőre, amihez a tanár nem küldött feladatot, így nem tudunk mit csinálni. Vagy kitalálunk valamit magunktól, vagy bemegyünk hétfőn, hogy wtf.

Ja meg tegnapra végre megkaptam az áldást az új bázisvállalatomtól is, így végre van hol írni a szakdogámat :)))))


2 megjegyzés:

  1. Ez nekem eléggé kapcsolat szagú!! ...Nyitott kapcsolat....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom, vagyis nem hiszem... a fene se tudja, ha kapcsolat is, akkor is maximum valami nagyon laza, nagyon nyitott, de inkább mondanám két ember szexuális vonzódásának. Egy kapcsolathoz több kell.

      Törlés