2012. november 18., vasárnap

Péntek, az én napom

A barátaim főzésre hangolom :D
Szóval, a szombat helyett felhívott Szexiszemű péntek délután, hogy mi lenne, ha inkább aznap estére jönnének át... Hát mondom, legyen, de akkor segítetek vacsorát csinálni, mert még semmi nincs kész.
Meglepiből csináltam nekik kókusztekercset, ők meg - kis drágák - felköszöntöttek szülinapomra (éppen időben :D). Én meg felköszöntöttem Szexiszeműt, mert neki is nemrég volt ugye és az Auchanban találtam ilyen pörgetős ivósjátékot és nem tudtam otthagyni, egyből rá gondoltam, hogy biztos örülni fog neki (végül itt felejtette nálam, de legalább lesz miért átjönnie valamikor :))) Tehát feljöttek, iszogattunk, beszélgettünk (mindenkinek csak alkalmi női vannak), aztán este 10kor nekiálltunk főzni.
Szexiszemű feldarabolta a szalonnát, Rosso a hagymát, Viktorral meg bekavartuk a tésztát a nokedlihez, aztán ő összesütötte a szalonnát a hagymával, Rosso gondoskodott az ital ellátásunkról, a drága Szexiszeműmmel meg galuskát szaggattunk, annyira fun volt az egész :D Imádom ezt a három lököttet! És finom lett a kaja is, evett mindenki belőle (fél12re lettünk készen) meg nekem maradt még annyi, hogy tegnapra meg mára is elég volt.
Végül hajnali negyed háromig beszélgettünk a konyhában, nevettünk, komolyabb dolgok is előjöttek, hülyéskedtünk, szóval imádtam az egészet. Elbúcsúztunk Rossotól és Viktortól, Szexiszeműnek meg mondtam, hogy aludjon itt és itt aludt és persze nem történt megint semmi, de még beszélgettünk kettesben a sötétben egymás mellett feküdve, de nem egymáshoz érve. Már nem érzek iránta úgy semmit, mint mondjuk fél éve, de mindig jó egy kicsit vele lenni. Az akkori érzéseim emléke még megvan.

Közben Greyjel megy a levelezés, jövőhéten újra találkozunk, kedden teázunk, meg talán még a hét vége felé lesz egy ráérősebb is. Várom már :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése