2012. november 30., péntek

Mi lesz velem 2013. január 1. után?

Mikor már nem lesz msn, hogy ilyen üzenetek várjanak rajta, mikor hazaérek Mc-ről. HAZA:
4.45-kor Gólya: hello ha holnap maradsz miskolcon még úgy dél tájt meg egyedül vagy és ráérsz felugrok kicsit rongálni téged amint végeztem pakolással reggel még meglesem ezt
Előzmény: tegnap szakesten voltunk, ahol néha megállt mögöttem, de nem csinált semmit, csak simult. Én meg látványosan flörtöltem egy másik sráccal, plusz utána egy órát beszélgettem egy fiú csoporttársammal, akit ő nem ismer. Mielőtt indultam volna, kérdeztem, hogy jön-e ő is haza, mert már az esti pakolás végén jártak, de mondta, hogy marad bulizni a Rokiban. Mondom jó, akkor én jövök haza.

Szóval már megint wtf. Megint akkor akar, mikor:
a) lekattantam róla
b) nem vagyok elérhető (földrajzilag)
c) van is valakim azért (mondjuk ez nem akadályoz, de messze nem vagyok annyira kiéhezve, mint mondjuk egy hónapja)

I like that.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése