2012. november 9., péntek

Csodanap

Jajj, nagyon jó napom volt!
Megtettem, amire már régóta vágytam. Találkoztunk Mr.Grey-jel végre, végre, végre. Szimpatikus volt, illetve megvolt a szikra, így vele/belementem.
Hát, halljátok, öt óra semmire nem elég :D Muszáj lesz még találkozni, mert annyi mindenre nem volt időnk. Nagyon jól éreztem magam vele, kedves volt, udvarias, barátságos :) Kicsit locsifecsi az elején, de szerintem ez inkább csak azért volt, hogy ne legyen köztünk csend :))
A szex is jó volt, igazából képtelen vagyok leírni, mi minden történt, de megkaptam, amit szerettem volna, elégedett és nagyon kielégült vagyok :D Ráadásul még bírtam is ülni hazafelé a vonaton, szóval minden szempontból tökéletes volt :))))
Az illatát még mindig érzem a hajamon, úgyhogy itt van velem a bizonyítéka (a popsifájás* és a nyakkiszívás mellett), hogy igen, mindez megtörtént, bátor voltam és szerencsém is volt és nagyon megérte bevállalni a mai napot!
Akit érdekelnek a részletek, keressen priviben :P


If I could have just a taste of you,
Would I be addicted?

*csak fenekelés volt, ne gondoljatok másra :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése