2013. január 17., csütörtök

Anything could happen

Még az is, hogy majdnem 2,5 év után (2010. augusztusának végétől kezdődött) VÉGRE DUGTUNK GÓLYÁVAL.
Ismeritek azt a mondást a pizzáról? Hogy ha jó, akkor nagyon jó, ha meg nem, akkor is még jó. Na ez a szex is olyan volt... doesn't matter had sex.



Jól indult, hát beindulásban már jó vagyok, ha róla van szó :)) Kéz a kézben, kéz a másban, más a kézben, más a másban... :D Hanyatt döntött végül és tényleg jól tolt(a), élveztem, olyan falhozvágós volt az egész csak ágyban, aztán mikor már kezdett kidögleni és nagyon izzadni meg ki-kicsúszni, mondom cseréljünk helyet, erre lelohadt a lelkesedése (lehet, hogy nem egy átmulatott éjszaka után kellett volna átjönni) és végül némi újraélesztési kísérlet után úgy döntöttünk, hogy akkor ez ennyi. Fetrengtünk egy kicsit, meg beszélgettünk egy jót, végül hazament. Az illata persze a hajamban, a ruhámon és az ágyneműmön maradt...
Amiért jó, hogy így alakult, hogy nagyjából jó élmény volt, így nem bánom, de annyira nem volt jó, hogy még egyszer akarjam. Végre kipipálhatom és a szexuális vonzódásom ezennel irányába megszűnt.
Jöhet Pöti :P


ui. mivel tét nélkülinek éreztem az ígéretét, hogy átjön, így megfogadtam, hogy ha tényleg átjön, akkor egy hónapig nem eszem kenyeret és pékárut. Szóval most jól "megjártam" :D Még van egy fél pizzám meg vagy 7 szelet kenyerem, szóval hétfőtől (mert akkor úgyis Bp-n leszek már) nem eszem egy hónapig kenyeret. Kíváncsi leszek, hogy bírom, pláne, hogy vagy egy hetet otthon akarok tölteni, ahol az a legnagyobb táplálékforrás nap közben. Majd helyettesítem mással. Meg ki kell találni, hogy mit eszek melóban nap közben, mert oda szerettem péksütit vinni, de szerencsére vannak gyümölcsök, joghurt, meg rendes főtt kaját is hordhatnék magammal néha, a gyomromnak is jobb lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése