2013. január 30., szerda

Bakker ez a nap...

Össze vissza megy. Hol jó hol meg kurvaszar.
Kezdődött úgy, hogy reggel majd leájultam a székről melóban, mert megjött és lent volt a vérnyomásom, legszívesebben az asztalra dőlve aludtam volna. Aztán ettem egy jóreggeltet és utána kezdett minden helyrejönni.
11 után jött az üzi, hogy a nővéremnek megindult a szülés, nemsoká lesz újabb baba, hurráhurráhurrá :))
Fél1kor jött a a főni, hogy hát még nem mondta, de igazából holnap jöhetek utoljára dolgozni, ezt is csak úgy, hogy ő kiharcolta a tulajnál, mert az már januárra egyáltalán nem akart, de felvesznek a helyemre egy könyvelőt teljes munkaidőben, aki lekönyveli a napi 2 db számlánkat kb, a többi időben meg az én eddigi feladataimat végzi. (Gondolom amúgy mennyire fog örülni, hogy könyvelőként a betanítottmajom-munka is az övé lesz...) Na itt egy kicsit szar volt, de még hatott a mindjárt szül tesóm dózis.
Egykor megbeszéltük a másik tesómmal, hogy holnap bemegyünk a kórházba, látogatóba.
Kettőkor nagynéném kijelentette, hogy holnap estére ne maradjak már, mert már elígérte az ágyamat másnak. Na itt teljesen puff voltam, mert addigra beérett, hogy nincs munkám február 1.-től.
Aztán találkoztam fél5 után Greyjel, feljött hozzám, visszaadta a pendrive-omat, megittuk a főnitől kapott pezsgőt (rám fér már a pia...) meg egy kicsit bújtunk meg a nemlétező közös életünkről beszéltünk, hogy milyen lehetne. Most ment el egy fél órája. Nem fájt a dolog, szeretek vele lenni.
Most vacsora címén nemsokára elkortyolom a maradék pezsgőt, aztán bambulok a tvre.

Összességében úgy látom, nagyon egyfelé haladnak a dolgaim. A Grey-szakítással elvágtam az egyik, a kirúgásommal meg a másik szálat, ami a családomon kívül Pesthez köt. Nem feltétlenül baj, mert így heti pár napot szívesen ellötyögök itt, de rendesen itt élni... az azért nagyobb falat lenne. Most elkezdhetek nézelődni, lesz állásbörze, frissdiplomás-programok, enyém a világ, semmi nem köt sehová, ahhoz kezdhetek, amihez csak a kedvem tartja.

Holnap lesz tehát az utolsó munkanapom, próbálok valami finomságot összeütni, jelenleg ott tartok, hogy túró, banán, fahéj, méz és kekszmorzsa össze van gyúrva, már csak golyókat kéne formálni belőlük meg esetleg még egy kis csokiba beleforgatni. A kezemnek isteni illata van mindenesetre :D
Még jó, hogy kevés cuccal jöttem erre a hétre, legalább lesz hely az utazómban az itt tárolt vackaimnak :) Basszus, most egy fogkefe pluszban leszek... bár lehet, itt hagyom, úgyis jövök még a gyerekek meg a szakdoga miatt tavasszal párszor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése