2013. január 26., szombat

Szívfájdalom

Szó szerint. Ma hazajöttem és út közben csak azt éreztem, hogy a szívem ezerrel ver, egyszerre fáztam és melegem volt és úgy éreztem, belül remegek.
A kedvem ébredés óta rossz, hazaérve megfejeltük a dolgot még azzal, hogy anyám a gépet meg a környékét átpakolta úgy, hogy se a hangfal, se a nyomtató ne működjön, így egy rövid pityergés és idegösszeomlás után visszaraktam mindent a helyére.
Csináltam tegnap egy nagyon finom kaját, mexikói zöldség meg virsli petrezselyemzölddel és tejszínnel ízesítve, de persze ez se lehet jó, mert a tejszín csak a gyümölcslevesbe való az itthon hitvallás szerint.
Persze most amúgy se lenne jó sehol, mert a lelkemben nincs nyugalom, de azt hiszem, fogok még sírni bőven a következő napokban.
Azt hiszem nem vette a lapot, legalábbis tegnap reggel már szokás szerint írt, meg aztán dél után is (csak este olvastam el mindkettőt), de csak azt kérdezte, mizu meg mért nem írok. Idő és tér kell. Talán az elmulasztja az érzelmeket és a fájdalmat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése