2013. február 16., szombat

Give me a reason

Kezdtem jól lenni az utóbbi napokban, Voltam otthon, halálra ettem magam, babáztam NagyLányomnál, Gombival is sokat beszélgettem, de.
De ma este írt Grey, hogy szeretne velem tölteni egy egész estét a közeljövőben. Kapnék szobát egész éjszakára és éjfélig ő is velem lenne.
Egyrészt ez olyan csodálatos lenne, este 8nál később még sosem voltunk együtt és lehetne bújni meg filmezni meg minden unalmas páros dolgot csinálni (igen, tudom, hogy már szakítottunk, de).
Másrészt meg reggel kurva szar lenne egyedül ébredni, ebben biztos vagyok.
Tuti hazajönnék és sírnék egy napig.
Ennek ellenére még nem adtam választ, hogy mit szeretnék, mert magam sem tudom. Az eszem meg a szíven nagy csatákat vív most. Kerülget a sírás is.
Szerencsére A itt van és meghallgat és mellettem van, amikor csak szükséges.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése