2013. február 17., vasárnap

Vadonatúj érzés

Azt hiszem, szívfájdalmat, szomorúságot meg minden rosszat kéne éreznem, de egyik sincs.
Egy késhegynyi üresség van, de inkább azt érzem, hogy valami rothadó dologtól szabadultam meg. Meg szépen süt a nap, kialudtam magam, minden jónak tűnik most.
Nem írok róla többet, lezárult ez a fejezet.

Amúgy az mekkora wtf, hogy tegnap Nnel álmodtam, hogy nem áll velem szóba, ma meg megint vele álmodtam, hogy elmesélem ezt neki és akkor már szóba álltunk, sőt :) Amúgy meg valami tök fun helyen voltunk, olyasmi volt, mint egy elvarázsolt kastély, csak ilyen nagyon modern, kurvajó volt :))

Ma új szobatársat kapok, nem lesz már dupla ágy, meg át kell rendezni a szobát, szóval van mit csinálni.


Rádióban hallottam először, mondom, de jó Beyoncé új száma... aztán :o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése