2013. február 25., hétfő

Jön a tavasz

A szakítás óta nulla libidóval éltem, de tényleg, meg se mozdult semmi. Aztán jött Gombi és valami már kezdett mocorogni, de még mindig sokkal inkább a semmiről beszélhettem. Aztán tegnap reggel hazament az új szobatársam. Bennem meg estére kitört a tavaszi láz.
Háromszor mentem el és mindegyik egyre jobb volt, még a játékszereket is elővettem. Lett volna még bőven egy negyedik is, de már annyira le voltam zsibbadva, hogy hiába éreztem, hogy kell még, már nem találtam semmi hatásos módszert, hogy sikerüljön is. Igen, itt már pasi kellett volna...
Mindenesetre most úgy érzem, ki vagyok virulva, ma szépítkeztem is szóval csudijó most minden :)) Igaz a tavaszig még 3 (+20 a hivatalosig) nap van hátra, de nálam már elkezdődött. Péntekre tuti meglesz az ilyenkor szokásos bezsongás is, legalábbis az utóbbi két évben megvolt :) És lehet, hogy éppen Bp-n leszek.

Ha az életem egy film lenne, akkor ez a szám lenne a végén az egyik feelgood zene (legalábbis a zenés/fütyülős "refrénje" mindenképpen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése