2013. február 14., csütörtök

Üdvözöl mindenkit a bennem lévő vodka és vbk

Szöszi és Pasi szülinapon voltam és olyan jóóól éreztem magam! Szeretem a barátaikat is, velük is jóban vagyok, plusz iddogáltunk és annyira kellett már egy ilyen este.
Plusz asszem hazahozhattam volna az egyik srácot (Pöti nem volt), de menni kellett a buszhoz, pedig ő is elbúcsúzott a többiektől és lejött velem, hogy cigizzen és lent odafordultam hozzá, hogy hát, mennem kell, puszi (2db) és szia.
Nem lett volna rossz, de értelmetlen lett volna haza hozni, mert nem akarok tőle úgy semmit, és csak azért, hogy ma megdugassam magam.. inkább elértem a buszt és gyorsan hazajöttem.
Csináltam egy fincsi szendvicset, aztán mindjárt kiájulok, mert egész nap álmos voltam (vagy nézek még 3 rész Bordélyházat).
Többet kellene eljárnom meg innom. Ha iszok feloldódok, elmúlik az introvertáltságom és jól érzem magam tényleg.
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Plusz Pasi most államvizsgázott és a gyerekeitől kapott egy fotógyűjteményt a legemlékezetesebb képeikkel és minden gyereke írt is bele. Még én is majdnem bekönnyeztem, olyan szép ajándék ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése