2013. február 14., csütörtök

Here I come

Jajj, annyira zajlanak az események, hogy már második napja nem bírok bejegyzést írni, pedig lenne mit.
Hétfő este elkezdtem levelezni egy sráccal. Teljesen ártatlanul indult, mindketten szeretjük Mc-t és erről kezdtünk el beszélgetni, majd tovább mentünk hogy mit csinálunk, én mit szeretnék diploma utána, aztán vagy egy napot leveleztünk a munkájáról, a terveimről, magunkról. Aznap estére már inkább ilyen fiú-lány dolgokról beszélgettünk. Írt nekem szexelős (t)estimesét is :))) A tegnapot is végig dumáltuk, most már chaten, mert így gyorsabban haladt a beszélgetés, aztán én írtam neki (t)estimesét :))
Lehet, hogy jön haza Mc-re hétvégére és akkor elmegyünk sütizni. Olyan kíváncsi vagyok rá. Nagyon sok mindenben egyezik az ízlésünk. Küldött magáról képet és egészen cukinak, helyesnek tűnik. Szép a mosolya és pajkosan csillog a szeme :) Nem lovallom bele magam, mert ki tudja, meglehet, csak szexelni akar, de azért jól esik most, hogy van és elfoglal. Így nem foglalkozok annyit Greyjel, ami még most furcsa, de valahogy el kell szakadni érzelmileg és hétfő óta úgy érzem, jó úton vagyok, még ha most itt nem is lesz semmi. A fedőneve legyen Gombi, aztán majd meglátom, érdemes-e saját címkére :)

Amúgy Szöszinek és Pasinak ma lesz a szülinapi bulija (egy napon születtek) és megyek le ünnepelni őket. Nem tudom Pöti jön-e, de amúgy fonni lehet rajtam a szőrt, úgyhogy most nem vagyok kapható senki számára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése