2013. február 17., vasárnap

Tök büszke vagyok magamra

Még mindig nem vagyok egy napkeltétől szorgoskodó, de ma már elég sok mindent megcsináltam és még fogok is!

Kitakarítottam a szobát (szantálfa illatot csináltam) és egy kis segítséggel átrendeztem a korábbi (májusi) állapotába).
A bútortologatás miatt rendet raktam a szekrény polcán is, meg kiszórtam a szemetet is (VÉGRE :)
Arcot ápoltam, mert megérdemlem és eldöntöttem, hogy fogom szedni a szépségvitamint amit még ősszel megvettem (akkor volt valami kiütésem, de nem tudom attól-e inkább leálltam, de most kap egy újabb esélyt)
Voltam boltban, meg mivel még nem szabad a konyha, csináltam magamnak egy életmentő joghurtos-tejszínes banánturmixot (amitől most úgy belaktam, hogy nem leszek éhes még pár órán keresztül)
Valamint vettem csirkemell helyett felsőcombot, amit ki fogok filézni és lesz belőle nagyon finom mézes-mustáros-chilis csirke barnarizzsel.
Este még akarok pakolást tenni a hajamra, hogy szép legyen, meg arcradírt, meg korábban csak áttöröltem, hogy felfrissüljön a bőröm.
Holnap csak négyre megyek, szerintem még a körmöm is ki fogom lakkozni addig.
Várom már a sulit :))) Remélem lesz időnk utána beülni dumálni egy kicsit a többiekkel, mert egy hónapja nem találkoztunk.

Jó ez most nem olyan izgalmas, de most ez történik az életemben, ez esik jól, ezt írom le. Minden jó most és rendben van :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése