2013. február 23., szombat

Nyugalom

Félve írom le a címet, mert ilyenkor szokott minden felfordulni...
Mindenesetre, most épp jó minden. Dolgozni fogok menni, láttam már pár jó lehetőséget, persze főleg Pesten...
Tegnap este KisLányommal, Szöszivel és A-val csaptunk egy nagyon jó estét, tiszta Szex és New York volt, legalábbis ittunk és kibeszéltünk mindenféle csajos témát :))
Ma meg elmentem könyvtárba, kivettem három könyvet is a szakdogámhoz, meg ott hagytam kettőt, amik később kellenek majd csak, de megtaláltam őket és így már biztosabbnak érzem, hogy merre haladjak majd a munkámmal, mert a könyvek mankót fognak jelenteni. Ja meg december óta még csak most rakom fel az Office-t, eddig kibírtam nélküle :)))
Éppen fő az ebédem - zöldbabfőzelék - utána még kitakarítom a lakást, mert most én vagyok a soros, aztán tanulás helyett szerintem alszok egy baromi nagyot, mert hajnali 3kor feküdtem le (egyre értem haza...), így van mit pótolni. Holnap viszont már semmi sem tarthat vissza. Lesz kajám, nasim, rend, szóval csak a tanulás.
Jövőhét végén meg úgy néz ki, megyek Pestre, bár az érintettekkel még nem beszéltem meg igazán, de Gombi már örül, hogy megyek. Aztán meglátjuk, mi lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése