2011. augusztus 17., szerda

Hogyaza...

FIGYELEM!!! Trágár tartalom következik, aki szereti a Miskolci Egyetemet, a Sorsot, a felvételi rendszert vagy hasonlókat, az ne olvasson tovább.



Szóval:
HogyamocskoskurvaanyjukataGTKsoknak :@:@:@:@
"Az idő rövidsége miatt nem tartunk szóbeli felvételit, helyette a diploma alapján számolt pontot duplázzuk"
KÖSZBAZDMEG, így 6 ponttól esek el a felvételi során. 6 kibaszott ponttól, amiből 1 is elég lenne, hogy felvegyetek (75 pontom van, 76 a ponthatár) és fizethessek nektek 4 féléven át tandíajt, IV-t meg minden lófaszt, de neeem nektek én nem kellek most...
Ha beledöglök is bekerülök oda és csakazértis megcsinálom a vez-szerv mesterdiplomát és utána jól elhelyezkedek vele és hülyére keresem magam és ha megkérdezik hol tanultam véletlenül se titeket foglak méltatni, hanem megmondom, hogy az élet tanított.
Mert az élet megtanít arra, hogy ha meghozol egy nehéz döntést (otthagyom a gépészt) és feláldozok valamit amit akarok (na jó fosok tőle, de akkoris lemondtam az erasmusról), akkor is kell b) meg c) meg zs) terv, mert az élet nem ilyen egyszerű és alád tesz néha és mindenre fel kell készülni.
Szóval fák fák fák... ha egy elfogadható módot is találok, még a rám eső állami támogatástól is megfosztom az egyetemet és elhúzok passzívra, mert engem ugyan ne képezzenek gépészmérnöknek, csakmert olyan nyomik, hogy nem lehet azt tanulni azt amit akarok (jó én meg olyan nyomi vagyok, hogy csak egy félévvel késve hoztam meg ezt a döntést).
Szóval van 2 hetem, hogy döntsek, b) terv legyen (korábbi a) tervként ismert) vagy kitalálni egy c), d) vagy akár zs) tervet, csak legyen valami, amivel vagy tanulok vagy pénzt keresek vagy mindkettő.
A Gtk meg bekaphatja... tuti fellebbezhetnék valahol, de nem tudom megérné-e...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése