2011. augusztus 13., szombat

I gotta feeling :)

Ma, hosszú hallgatás után Szexiszemű rám írt, aztán felvett skypera és egy negyed órát beszélgettünk és azóta mosolygok, pedig nem is volt semmi olyan. Csak, hogy mizu, meg csinálni kéne valamit, meg a tavalyi Tokaj mintájára idén Bogácsra megy a banda (és ugyan én le akartam mondani a részvételemet) és ő is jönni akar (szóval nanáhogy jövök én is :):):):):). És most olyan mosolygós vagyok, meg hát boldog pedig csak beszéltünk, de azért mindezt írásban is lerendezhette volna és mégis a hangomat akarta hallani biztos (kezem a biliben tudom :D).
Jajj, csak lenne igazam... annyira boldog lennék...
Kapott állást Berentén, szóval itt marad a közelemben, innentől sok dolog könnyebben elképzelhető és reményeim szerint nincs még nője, de majd ha legközelebb keres Bogács miatt, kipuhatolom.
Boldogságosság van ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ (kb így nézek most ki én is :D)
Meg ha van egy kis esze holnap eljön ide a városba bulizni (bár asszem hétfőn dolgoznia kell) de tök jó lenne (pláne ha időben szól és fel tudok készülni) mert vele jó lenne bulizni és még azokra a helyekre is elmennék vele, ahová amúgy be nem teszem a lábam.
Jhajj, valaki üssön le :D

Zenebona, ami szívemnek most kedves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése