2011. augusztus 23., kedd

Most van az, hogy írni kéne...

De igazából nem tudom még mit lehetne leírni a hétvégéről.
Péntek este bebaszcsi volt. Meg táncolás Vele. Aztán veszekedés Vele (már ha lehet veszekedésnek hívni azt, hogy én kiosztottam, hogy hogy képzeli, hogy velem táncol és otthagy, hogy elkérje vmi ribanc számát (persze nem ilyen szépen mondtam), mert kérje, de bassza meg, hogy csak úgy faképnél hagy. Meg persze mostmár tudja, hogy a kicsi szívem (ez a másik ribanc) dobog érte... Ja, mert közben odajöttek a többiek és nem tudott semmit mondani, de lehet nem is baj...
Azért kaptam tőle a második éjszaka egy "szeretlek"-et, ami jó is volt, mert akkor nyilván nem basztam el mindent, de rossz is volt, mert barátként szeret, aminek örülnöm kéne, mert abból még bármi lehet, csak na, én már egy lépéssel előrébb vagyok asszem.
Ja és elkezdtem lehámlani és persze, hogy csak az arcom akar leesni meg még egy kicsi helyen, amúgy a többi egész szépen bebarnul. Tegnap csajostali volt és fel mertem venni fehér felsőt és végre világított rajtam, mert nem voltam már Hófehérke ^^

Ma lehet, hogy benézek gólyatáborba, mert tegnap összefutottam Öcsivel (haver), aztán megbeszéltük, hogy be kéne menni. Ha szerencsém van még a seggemet is beviszi kocsival és nem kell egy ezrest kidobnom a buszokra... a köszisör úgyis olcsóbb :P

A többiről meg nem akarok beszélni. Majd lesz valahogy, most több szálon futtatom a dolgokat, így ha jövőhétfőn hivatolossá válik, hogy nem kellek az egyetemnek, remélhetőleg már nem lesz olyan kilátástalan a helyzet.

Keressünk vmi zenét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése