2011. augusztus 10., szerda

Kedd volt

Hát ez egy érdekes nap lett...
Két barátom szakított a hétvégén és délután a srácot mostam fel a padlóról, aztán este meg a barátnőmmel mentünk le meg beszélgettünk. Közben összeakadtunk közös barátunkkal, akivel gimiben osztálytársak is voltunk. Nem mellesleg én kb 3 évig halálosan szerelmetes voltam belé - persze sose lett semmi belőle, de ő volt az első nagyszerelmem. Persze barátnőmmel táncoltak a szalagavatón és egyszer félrehívott, hogy ha még félévig így próbálnának akkor, lehet, hogy beleesne, de persze abból se lett semmi.
Most este meg sörözés közben beszélgettünk és barátnőm mondta, hogy szingli lett, mire barátunk lelkesen elkezdett ajánlkozni, hogy jöjjön össze vele. Szerencsére már elég nagylány vagyok egy ilyen helyzethez, meg barátnőm is reflexszerűen utasította el mind a 100 alkalommal, de persze nekem egyszer se ajánlotta még fel az életben és tudom, hogy nem is fogja, de akkor is ő volt az elsőszerelmembasszameg. Még jó, hogy elég felnőtt vagyok a helyzethez :D Amúgy nem tudnék vele járni, mert hosszú távon ami így szórakoztató az idegesítővé válik, szóval csak nyavalygok (és most tanított meg rá a helyesírásellenőrzés, hogy a nyavalyogni csak LYnal lehet :D)
Na megyek aludni, végre kész a szobám, már van ágyam, számítógépem, szekrényem, csak a polcokra meg a könyvespolcra kell visszapakolni meg beszerezni egy akasztós ruhásszekrényt cseresznye színben. Ollé!

Zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése