2011. augusztus 30., kedd

Szegény embert az ág is húzza

Most kezd kabaréba átfordulni az egész.
Felvettek.
Megtörtént a csoda, lett elég pontom, felvettek... volna, de a "Felvételi döntés: Technikai elutasított állapot (vonalhúzás előtt)"
Ezek a parasztok, nem voltak képesek lekönyvelni egy augusztus 2-án elutalt eljárási díjat, így egyelőre még mindig nem biztos alattam a talaj. Most jön az, hogy holnap kipostázzák az értesítőket, én azt péntekre megkapom, onnantól 15 napom van fellebbezni (az úgy szeptember közepe), és ha beadtam, akkor 30 nap van a sérelmem kivizsgálására, a döntés felülbírálására... MAGYARUL OKTÓBER KÖZEPÉN talán elkezdhetném... imádom a bürokráciát...
Szóval most jön az, hogy telefon az egyetemnek, az oktatási hivatalnak (az educatioval már nem próbálkozok 15 sikertelen hívás után) pestre is hajlandó vagyok felmenni még 5ezret rááldozva az vonatozásra, helyi közlekedésre, de én hétfőn el akarom kezdeni a sulit!!!!

Zene.
Így érzem magam most... Wait... wait... wait you motherfucker..., illetve Now we got to blow this fucker down...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése