2011. szeptember 10., szombat

Egyszerűen bonyolult...

Magányos vagyok rettenetesen. Most lehet, csak azért bukott ki, mert minden lakótársamnak van párja, én meg egyedül vagyok, de nagyon hiányzik, hogy legyen valakim, aki mellettem van, akire számíthatok, akihez hozzábújhatok. Szex nélkül kibírom akármeddig, az nem számít, de párt szeretnék nagyon nagyon nagyon. Nem jó ez így, félek, hogy bele fogok futni valami komolytalanba és csak elmegy vele az idő és megint egyedül leszek, mert akivel szeretnék lenni, azzal nem lehetek, akivel meg lehetnék, azzal sosem lesz komoly...

Zene.
update: frissítettem a zenét, mert ez jobban tetszik ide...
"Öntözz túl, ültess át..."

5 megjegyzés:

  1. Néha küzdeni kell, máskor meg csak ismerkedni. Komoly barátságokból is lehet komoly kapcsolat. Ne mindig a hév vigyen egy kapcsolatba, az is kell:P, de meg is kell ismerni az embert, és nem mindig jó, ha kapcsolat közben ismerkednek meg a párok. Van mikor igen, de van olyan eset is amikor nem. Na Érted mit akarok mondani? Honnan tudod, hogy nincs olyan a környezetedben, aki akar? Van amikor csak körbe kell nézni, és van amikor csak várni kell, hogy legyen valami.
    Ez most ilyen hülyeségnek tűnik, mert nem tudom vissza adni szavakban azt, amit gondolok, de remélem érted egy kicsit.

    VálaszTörlés
  2. Értelek persze (nézésből is :P)
    Meg tudom, hogy Biggel is ez volt, hogy azt hittem, csak vele lehetek boldog, aztán S-sel is sikerült néha...
    Szexiszeműt meg már 4 éve ismerem és jó még mindig nem teljesen, de ezen mindig dolgozunk, amikor találkozunk és tudunk ketten lenni.
    Az meg, hogy nincs olyan körülöttem, aki akar... hát ott van Gólya, hogy oké, csak senki ne tudja meg, amivel nem vagyok kibékülve, és nem azért, hogy most kürtöljük világgá, csak hogy ő ezt így előre kijelenti, mikor nem is történt semmi. Inkább azt mondanám, hogy nincs olyan pasi a környezetemben - azt az egyet kivéve - akiről el tudnám képzelni, hogy boldog leszek vele akár örökké is...

    VálaszTörlés
  3. Értem! Hát figyelj! Új kar, új szak, újra suliban.. szemet nyit, mellett ki:D Aztán hagy szóljon! ;)

    VálaszTörlés
  4. A legtöbb órámon jó ha 3-4 fiú van, amiből egy nyápic, egy a másoduncsim, a többi meg gazdászpicsa kb... figyelek, ahogy tudok, de nehéz...

    VálaszTörlés
  5. Vivát Gépész Kar!:D:D:D:D Kitartás!

    VálaszTörlés