2011. szeptember 30., péntek

Na persze

Az előző bejegyzésemben még a negatív hangulat volt az uralkodó, de közben voltam boltban meg friss levegőn és most már jobb a kedvem. Még az is eszembe jutott, hogy van a Destiny's childnak egy száma a Soldier:
"I like them boys over there they looking strong tonight (strong tonight)
Just make you wanna phone tonight (phone tonight)
Homie in the Dickies in my zone tonight (zone tonight)
He don't know it might be on tonight
Oh he looking good, and he talking right (talking right)
He the type that might change my life
Everytime he look at me my girls be like
That one might be the one tonight

If his status ain't hood
I ain't checking for him
Better be street if he looking at me
I need a soldier
That ain't scared to stand up for me
Know to carry big things if you know what I mean"


Na és Gólyát a haverjai úgy szokták "becézni", hogy Soldier és olyan jókedvem lett ettől a semmitől, hogy gondoltam unalmamban posztolok egyet ide.
Ja meg közben maradtam Mc-n és meg is írtam neki, hogy maradok. Aztán emlékeztettem magam arra az alapszabályra, hogy NEM FUTUNK OLYAN BUSZ UTÁN, AMI NEM VESZ FEL!!! Szóval mostmár tényleg lesz, ami lesz, én leszarom, filmezek, tanulok, főzök. :)

Zene odafent :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése