2011. szeptember 30., péntek

Fucked up

Írtam neki 9 után, hogy na akkor mi lesz. Azt írta, hogy hát ő még éppen nagyon hulla (gondolom tegnap maradt szülinapozni) és nem tudja. Mondom jó, akkor én 1ig várok addig szóljon, ha akar valamit, ha addig nem szól, akkor húzok haza.
és persze nem szólt... I'm so fucked up... itt ülök az albiban még mindig (mert persze nem mentem haza még) és a hülye szívemmel várom, hogy hátha... sírni tudnék annyira haragszom erre az egész helyzetre.. mindig hiszek neki, mikor soha a büdös életben nem adott még rá okot... és nem azt mondom, hogy én ebben most olyan kibaszottul biztos voltam, de már eldöntöttem, hogy akkor legyen végre valami, erre persze nehogy már valami is úgy legyen, ahogy szeretném.

Úgy döntöttem végleg bezár az eddig se nagyon nyitva tartott bazár. Marad a cölibátus és nem lesz többet senki, aki miatt meggondolom magam.

zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése