2011. szeptember 15., csütörtök

My own life

Azért jó, hogy van életem (= a suliban rohadok napi 8 órát meg időnként felnézek a koliba), mert így mire idejutok a géphez, már fáradt vagyok és csak 2-3 órát lógok itt, azt is általában csak azért, mert Királylánnyal intenzíven msnezünk és megosztjuk a nyomorunkat, a balfékpasi-utálatunkat, meg osztjuk az észt :D
És amiért még jó, mert heti 2x jutok el kb oda, hogy olvassam a kedvenc blogjaimat (lásd oldalt) és így mindig frissül, mire megint nézem :)
48 kreditem van, 12 tárgy formájában, megint nem lesz életem... bár a legutóbbi 48as félév is maxos lett, úgy, hogy közben ott volt Big meg az egész szar.

I am titanium ;)
Avagy, a szomszédomnak (=nekem) jó a zenei ízlése, azt hallgatja, amit én :P
(Special thanks to Mese és párja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése