2011. szeptember 29., csütörtök

Tomorrow is a different day...

Szeretném hinni, hogy lesz valami holnap, de magamban nem tudom még mindig, hogy mi van. Ma bejött oktatásra két másik lánnyal és az egyiket a szemem láttára kezdte el piszkálni. Persze az én szemem egy percre zöldre váltott és majd megfojtott a féltékenység, mert ha engem akar, akkor ne csinálja már ezt, de mindennek ellenére maradtam a seggemen. Mikor ment el, akkor megpiszkált egy nagyon picit, ahogy szokott, de az szinte semmi. Jó nem azt vártam, hogy az egész banda előtt elém veti magát és megbeszéljük a holnapot, de na ez se volt így jó.
Tudom mire van/lesz szükségem holnap. Nem fog hoppra menni a dolog. Az kell, hogy egy kicsit csak legyünk, hogy szokjam, hogy egy kicsit azt érezhessem, hogy csak az enyém és neki is csak én vagyok. Enélkül nem lesz semmi.
Jól esne már egy kis törődés, mert magányos vagyok... holnap lesz Szexiszemű szülinapja... azért valahol ironikus, hogy pont ezen a napon lehet valami Gólyával...
Szar ez az élet... illetve "jó" a humorérzéke...

I wanna believe you...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése