2011. szeptember 9., péntek

Hét

Hihetetlen, hogy már le is pörgött az első hét és egyet kivéve bent voltam minden órán. Illetve most se mentem be, mert muszáj egy kicsit pihenni, mert annyira hulla vagyok már, hogy tegnap a reggelimet ráborítottam a laptopra és hasonló finomságok...
A suli jó, élvezem, helyes döntés volt otthagyni a gépészt. Másoduncsimmal futottam össze az egyik órán, kiderült, hogy egy szakon vagyunk, csak ő korábban kezdett, csak melózik, így vannak közös tárgyaink :)
A szobatársam aranyos, eddig jól megvagyunk, a lakással is minden rendben. Hozzászoktam a fél7es keléshez is, meg ahhoz, hogy 20 percet gyalogolok a suliba. Így legalább minimum napi 40 percet töltök jólevegőn meg mozgással (pláne, hogy általában 2x jövök megyek, az már 80 perc :)
A papírmunka is halad, tegnap este már fel tudtam venni a tárgyaimat. Már csak a pótlókat kell kivárni, hogy mi lesz és felenni.
Kezdem elérni a négy hónapot, kicsit frusztrált vagyok emiatt, de már egészen megszoktam. Gólyával találkoztunk kétszer a héten. Rájöttem, hogy túlbonyolítom az egészet vele. Ha úgy alakul egyszer, akkor meglesz, ha nem akkor nem.
Ma még pihizek 1-2 órát, aztán lakás takarítás, aztán meg haza és Királylánnyal cégeshonlap szerkesztésbe fogunk. Vicces lesz... :D

Zene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése