2011. szeptember 23., péntek

Pandora szelencéje

...ami, ha egyszer kinyílik, nincs megállás.
Ez a harmadik hetem az albiban. Kezdem egyre inkább otthon érezni magam, csak egy dologgal van bibi. Ami nem is annyira a lakás hibája, meg nem is azért, mert van szobatársam. Egyszerűen minden este csak beájulok az ágyikómba és örülök, hogy alukálhatok 6 órácskát. Még ha gondolat szinten el is jut az agyamig, hogy magammal is kéne foglalkozni, akkor sincs belőle soha semmi. Kb. Bogács előtt óta nem volt semmi, de a Joyban azt írták, hogy kell néha magunkkal is foglalkozni még cölibátus idején is, mert elszaporodhatnak a bacik meg stb.
Hát én úgy döntöttem, hogy ma lesz a napja. Fel is ébredtem 6kor, mondom de jó, lesz idő ráhangolódni, de persze még forgolódtam kicsit álmosan és mire belekezdtem hát nem csörgött a vekker???? Aztán fél kézzel gyorsan lelőttem oda sem nézve, de persze a kis szemétnek nem volt ennyi elég, 3 perc múlva újra próbálkozott. Miután szerencsésen kinyomtam végre, maradt még pár percem, de elég béna volt az egész.
Suliban voltam, de már megint nem tartottak rendesen órát, szóval fél9kor már indultam haza. Még elmentem gyógyszertárba mert kezdek megfázni és felvásároltam az összes C-vitaminjukat, aztán hazajöttem és bevágtam magam az ágyba, mondván akkor most pihi és hétvége és Szex és New York.
Na egy részig el is jutottam, aztán úgy elkezdtem tüzelni, hogy jujj (és nem a soritól). Párszor segítettem magamon, de fejben már ott tartok, hogy felhívom Gólyát, hogy jöjjön át most azonnal tüzet oltani...úgyis egyedül vagyok itthon. Bár úgyse vagyok elég tökös ehhez.
Aztán persze elolvastam ezt és mondom wow.
Úgyhogy szűkölök tovább, meg lehet, hogy elolvasom az FTT-ből Zsadist részét, mert annyira jó, mikor Bellával összejönnek :)

If I was your vampire...

2 megjegyzés:

  1. Ilyen tűzoltó felvétel hol van? :-)

    VálaszTörlés
  2. Most látom csak, hogy írtál, de még mindig aktuális a dolog, szóval:
    Miskolc city, Avas városrész :P

    VálaszTörlés