2013. június 4., kedd

Azok a boldog, szép napok

Amikor még sütött a nap és nem akartam minden másodpercben elaludni... értemén, hogy globálisfelmelegedés meg 7 melegebb és 7 hidegebb év meg kösszorbán, de bassza már meg! Akármilyen hőség is van, tudok tanulni, de ebben a fostalicska időben csak esik le a fejem és nem tudok úgy haladni, ahogy szeretnék. Ma engedtem a csábításnak, miután 4 tárgyat átvettem, hogy na akkor alszok 3 órát és utána de fasza le, tanulok még éjfélig. Erre... Aludtam 2 órát, közben hívtak is, úgy ébredtem mint egy zombi (mindig megbánom, hogy lefeküdtem, bár ébren sem bírnám), aztán a jófejcuki szobatársam hozott nekem csak úgy egy Somersbyt, amit meg is ittam, és közben már éppen kezdtem észhez térni, erre most megint majd leesik a fejem plusz az alkohol is megütött egy kicsit.
Most vagy az lesz, hogy 2 perc múlva elteszem magam aludni és reggel felkelek hatkor, vagy még húzom egy kicsit magam és akkor is felkelek hatkor vagy csak később kelek és megint nem sokra megyek.

Btw, tegnap visszajöttem Mcra és megleptem Carlost, aki nagyon örült nekem, együtt is aludtunk (itt ment el amúgy a fél napom, mert 11kor "tettem ki", de ezt sosem bánom meg, mert egy hete nem láttuk egymást) és olyan kis édes meg cuki volt és végre ő is aludt rendesen, legalábbis felébredtem párszor a horkolására. Egyre jobban kezdünk összenőni és egyre nehezebb elválni a másiktól. Szerencsére miattam már nem kell majd, mert péntekig már nem találkozunk, onnantól meg kurvára rá fogok érni :))

Szóval asszem elteszem magam holnapra és reggel szépen felkelek korán, összeszedem magam, reggeli, zuhi, kávé (most a héten kávézok) és nekiülök még a kedvenctanáros tárgyamnak meg a kontrollingnak, aztán jöhet elölről megint minden, mert huhh, vannak újdonságok a tételekben...
Ha már nem írnék, akkor péntek délelőtt kell szurkolni 8-12 között :)

I won't go I won't sleep
I can't breathe until you're resting here with me
I won't leave I can't hide
I cannot be until you're resting here with me
/a tételeknek szeretettel/

ui. még valamikor a szakdoga védésre is fel kellene készülni... csütörtök éjjel I'm yours...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése