2013. június 17., hétfő

Pihenés

Kivettem a hétvégét, aludtam, olvastam, semmit sem csináltam, imádtam!
Pénteken ugye moziban voltunk, a drágám egyszerűen csodálatos. Figyel arra a sok hülyeségre, amit összehordok állandóan és arra a filmre vitt el, amit a legjobban szerettem volna megnézni. Valamint én is visszafogtam magam és nem leskelődtem, így tényleg csak akkor tudtam meg, hogy mit nézünk, mikor felzúgtak a motorok :) (FF6 volt :) Imádom őt!
Aztán hazafelé rossz kislány voltam, még a mozi után lekaptam a bugyimat a szoknya alól és úgy jöttem vele haza (persze a tudomására hoztam, hogy mi a helyzet :P). Már a ház előtt nem bírtunk elszakadni egymás öleléséből és csókjaiból, pedig valahogy fel kellett jönni. Úgy éreztem magam, mint egy tinédzser :)) Feljöttünk, egyből be a szobámba és egymásnak estünk és szeretkeztünk sokáig és imádtam és jó volt és még akarok :))) Aztán valamikor kettő körül végül kidőltünk aludni, mert néha azt is kell.
Hétvégére hazamentem, de mindkét nap ötkor kidőltem, mint akit fejbe vágtak. Olvastam tovább az Egy tiszta nőt, már nincs sok hátra, eddig nagyon tetszik. Még anya is megnézte, hogy mit olvasok, mert mikor nagybátyám kérdezte, akkor ő felelt...
A héten persze rekordmeleg lesz, nem is tudom, pénteken hogy fogjuk bírni talárban olyan sokáig (ezek a hülyék azt írták a papírra, hogy talárban kell menni 12.30ra, mikor az ünnepség csak 14.30kor kezdődik...), szóval izgalmas lesz.
Addig még holnap megyek átvenni a jegyeket és a talárt, szerdán interjúzok, meg ma megcsináltatom a körmeimet is. Csütörtökön a drágámmal leszek, mert hétvégére megint megyek haza, így nem tudunk majd együtt lenni.
Meleg van veszettül már most is és még 5 fokkal többet mondanak a hétre... el fogok olvadni :(


1 megjegyzés: