2013. június 1., szombat

Barcelona

Nyugi, nem megyek sehová...
Sőt, nem is csinálok semmit.
Tegnap nagyon faszán lezártuk a projektet, kaptunk sok dicséretet, lesz pénz is, szóval jejejeje, minden jó volt. Mármint most is az. Voltam ma kozmetikusnál, meg végre szántam időt a pedikűrre is, mert azon kívül, hogy a körmeim rendben voltak, már igen csak rám fért. Mire kész voltam, még mindig csak dél volt, mondom el kéne kezdeni a tanulást VÉGRE. De akkor jött anya, hogy csináljak már ebédet, mert ő annyira fáradt, meg ma rosszul is érezte magát, mert tegnap céges vacsi volt és későn ettek és megfeküdte a gyomrát. Mondom jó. Most ott tartok, hogy mindjárt három óra, megcsináltam a kaját, ettünk, még csoki is volt utána és egyszerűen csak arra vágyom, hogy alhassak egész délután. Már én is fáradt vagyok és még most kéne belehúzni a következő 6 napban. Semmit nem tanultam még és még így is ha ma végre elkezdeném, elég húzós lenne a tempó. 2-3 tárgy (4 tétel/tárgy) naponta. Van tétel, ami csak 2-3 oldal, de van, ami 22 :S Szóval sok bajom lesz még a következő pár napban.
Most viszont nem tudom mi lenne jó, mert ha most lefekszem, akkor már tanulni nem fogok tudni, csak este nehezebben alszom el. Ha most elkezdek tanulni, csak szenvedni fogok, hogy álmos vagyok, meg esik le a fejem... Szörnyű...
Fogalmam sincs, hogy lesz ebből ötös államvizsga (soksoksok mázlival...), mert egyszerűen fáradt vagyok.
Szeretnék egy héttel öregebb lenni, csak fetrengeni Carlossal a napon, az ágyban mindenhol és szarni bele a világba pár napig...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése