2013. június 24., hétfő

Éjjeli pillangó

Azaz Gólya... fos.
Hosszú idő után mindenki számára elérhetővé tettem magam fb chaten, meg is talált gyorsan...

Gólya
kedden sok lakotásad lesz bent??

23:40
Sophie
fogalmam sincs, egy tuti
mert?

23:41
Gólya
rám érsz??

23:41
Sophie
mit szeretnél?

23:42
Gólya
nedves puncid

23:42
Sophie
hajajj
ennyire nem megy a vadászat?

23:44
Gólya
megy de kiadnám a feszkot

23:44
Sophie
ó te szegény feszült férfiú
húzós a vizsgaidőszak?

23:46
Gólya
de gondolom gumit vigyek fel, ha mek..

23:47
Sophie
hát bogyót továbbra sem szedek, az biztos

23:52
Sophie
na mentem aludni, pá

Még miután látszólag kiléptem (rejtve maradtam), megkérdezte, hogy akkor mit szedek, de nyilván nem fogom neki elmesélni, hogy pharmatexezek Carlossal (azt se tudja, hogy van valakim).
Élvezem húzni a kis fejét. Legszívesebben megvárnám, míg kedden feljön és akkor pöccinteném, mert ő is annyiszor felültetett, hogy azt már el sem tudom mondani, de olvastátok mind. Megérdemelné...


Get out, leave right now
It's the end of you and me
It's too late now and I can't wait
For you to be gone
'Cuz I know about her and I wonder
How I brought all the lies?
You said that you would treat me right
But you were just a waste of time

Ja, amúgy nagyon röhögök, mert végre nem izgultam fel az ötletre és egyáltalán, a kis mocsok végre visszakaphat valamit a nagy semmiből, amit eddig nekem adott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése