2013. június 9., vasárnap

Nyugalom

Reggel óta együtt vagyunk. Fetrengtünk egy sort, voltunk boltban, főztünk nagyon faszát.
A boltban csak két exem jött szembe, kicsit fogtam is a fejem, hogy ilyen nincs, így ma végre ki mertem nyitni az ex mappámat és elmeséltem neki nagy vonalakban mindent. Greyről is beszéltem, de kb három mondattal letudtam. A lényeget elmondtam vele kapcsolatban, de nem akartam minden részletet, nem is kell tudnia, csak akartam, hogy jobban megismerjen. És ami a legjobb volt, hogy nem ítélt el, nem mondott semmit, most is itt van és mindjárt megyünk aludni.
Gyorsabb volt, ha lemegy a teszkóba fogkefét venni, mintha hazamenne a cuccaiért (mindent mást tudtam neki adni), így vett egy fogkefét, amit itt fogunk az enyém mellett tartani és ez engem olyan boldogsággal tölt el, mert még sosem volt senki, akivel együtt tarthattam volt a fogkefémet, mert eddig albisként sosem volt pasim. (most se beszéltünk még erről, de nem aggódom.)
Szóval boldog vagyok, mert ne hagyott itt a picsába, hogy milyen egy cafka vagyok és még fogkefét is hozott, meg lesz majd papucsa is, meg szerintem törcsije is, meg egy alvós cucc.
Rózsaszínesedik a helyzet még jobban :))))

Ja és ma az egyik vicces pillanat az volt, hogy mondta, hogy pihizzünk még már bolt helyett belőlem meg jött volna automatikusan, hogy de nekem még tanulni keeell, mikor rájöttem, hogy VÉGRE NEM KELL :) és fetrengtem is tovább vele.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése