2013. május 30., csütörtök

Harder

Kemény napokon vagyok túl és még most jön a java...
A projekt lassan befejeződik, de most egy fél éjszakám benne van és még mindig várom a visszajelzést, addig nem akarok foglalkozni az államvizsgával, mert tuti, amint kinyitok egy tételt, megjön az email, hogy mit kell még javítani.
Megcsináltam egy részt (az ÉN részemet) tök profira, animálva meg csilivilire, erre mondja a kis team vezetőnk, hogy ő akarja azt a részt elmondani :( Jó hát mondja, de amúgy meg kapja be, mert az a lényege az egész projektnek, a többi rész csak megágyaz neki és pont ő volt a legkevesebbszer dolgozni és ezért persze nincs is úgy benne a többi részbe, de én ezt a sajátomnak érzem és el akarom mondani. Persze végül ő fogja, mert csoportérdek, hogy mindenki olyanról beszéljen, amibe bele is tud mélyedni, de azért fuck.

Aztán ha holnap túl vagyunk a prezentáláson és lezárjuk a projektet (remélem pénz is lesz belőle, mert rám férne...), akkor hazajövök és elkezdem kinyomtatni a 44 tételecskémet. Szombaton meg elmegyek kozmetikushoz, mert lassan 1,5 éve voltam utoljára és igencsak rám fér és délután pedig el kell kezdeni tanulni, mert 6 napom van a 11 tárgyra. Szurkoljatok, legkésőbb jövőszombaton előkerülök már normálisan :)


2 megjegyzés:

  1. Kitartást, észre se veszed, és túl leszel rajta... ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :) Hát túl fogok rajta esni, csak még annyit kell addig tanulni és már most fáradt vagyok és esélytelen, hogy a következő 7 napban igazán tudjak pihenni. De majd utána

    VálaszTörlés