2013. május 9., csütörtök

MENni kéne

Kiöregedtem a mai fiatalok közül. Egész este csak idegesítettek, mert sikítoztak a semmire, meg állandóan lökdöstek, meg nem számított nekik, hogy már egy hangyafasznyi hely sincs, azért engedjük már őket oda... Én meg, aki ott álltam 30 percet, hogy jó helyem legyen a Punnany koncerten, a második számnál kifordultam a tömegből, mert nem bírtam, hogy mögöttem a csaj állandóan a seggembe tolta a combját, meg mellettem egy épp ott és akkor összejött pár úgy hadonászott, hogy állandóan oldalba/fejbe/vállba ütöttek és észre se vették magukat. Na de a tömeg széléről már jó volt, élveztem a koncit, meg jók a számok is még mindig, a nyári Campushoz képest már végre jóval több zenét ismerek :D

Holnap munka, úgyhogy ma pihi lesz, meg átnézek holnapra 1-2 dolgot, mert bent most már az alkotási fázisba lépünk, kész az adatbázis, meg kell csinálni az elemzéseket meg okoskodni meg kitalálni, hogy hogy legyen (hatékonyságnövelési projektet csinálok). Élvezem, mert szívesen foglalkoznék ezzel a későbbiekben is és jó tapasztalat szerzési lehetőség ez a munka. Plusz ha ügyik vagyunk, a végén lesz egy kis prémium is talán :) (most fizu nélkül csináljuk, önszorgalomból)

Reggel 9kor jöttem haza (barátnőmet kikísértem a buszhoz), az egyik lakótársam akkor kelt: "Te most jött még haza MENről?" mondom neeem :D fel se tűnt neki, hogy teljesen más ruhában vagyok, mint este, mikor elmentem... pasik... :D


 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése