2013. május 2., csütörtök

May the force be with you

LEADTAM!!! Végrevégrevégre :))


Most már aludtam is végre, mert elég kemény volt a hét eleje: vasárnap reggeltől kedd estig összesen 8 órát aludtam :D Ma már sikerült rávernem összesen 11 órával, úgyhogy lassan jó lesz majd megint.

A következő projekt a hétfői vizsgára felkészülni, legalább egy négyes kell. Meg pénteken meló még.

Megint kicsit túl sok vasat tartok a tűzbe, attól tartok. Van két srác, akik aranyosak, kedvesek, meg jó velük így játszani, de nem hiszem, hogy bármi komolyat szeretnék bármelyiküktől is. Nevezzetek sznobnak, de olyan palit szeretnék most már, aki nagyon hamar végez vagy már dolgozik. Nem olyat, aki ha minden jól megy talán 2-3-4 éven belül alapdiplomát szerez. Én addigra már szeretnék férjhez menni meg minden, nem örülni, hogy már nem jár suliba. De túl jó a játék és hajt a vérem. Semmi komoly nem történik, írásban flörtölgetés, nagyon ártatlanul meg mosolyok élőben, nem nyomulok igazán, csak kedves-kacér vagyok, de nekik ez is elég. Az a baj, hogy a kis buta szívem meg mást akar, amit most nem lehet, mert nem rakom magam még egyszer önszántamból olyan helyzetbe, mint Greyjel. Legyek én a legfontosabb!! Mert megérdemlem!

Reggeltől tanulás, haza is hoztam a csodálat Munkaerőpiac könyvet. De fejlődök, mert ma a Kossuthon volt egy beszélgetés ebben a témában és tök jó volt hallgatni és tetszett az egész meg értettem is, hogy miről beszélnek. Még a végén tényleg valamirevaló közgazdász leszek :P





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése