2013. május 5., vasárnap

Meh

Besokalltam. Elegem van a tanulásból. Illetve nem jól mondom. Tanulnék, de annyira szar az anyag, nincs egy jó jegyzet, hogy na akkor ezt benyalod és akkor már van esélyed a vizsgán, hanem fasszopás van. Olvasd el ezt a cikket, nézd meg azt a honlapot, meg itt van egy barkácsolt diasor, meg mellé egy word fájl, de ne várd, hogy bármelyiknek is köze legyen a másikhoz. Persze tudnod azért mindent kell, rákérdezhetek bármilyen statisztikai adatra is, mert ugye nem gondoltad, hogy úgy leszel TERMELÉSMENEDZSMENTES közgazdász, hogy nem faragtam belőled 8 hét alatt tökéletes tudású humánpolitikai szakembert...
Reggel óta verem a seggem a földhöz, hogy én ezt nem akarom, közben ha belekezdek, már rég a végére értem volna tudom, de elegem van. Szeretnék már az államvizsgára készülni, kidolgozni a tételeket, tudni, hogy van még időm, nyafogni, hogy sok a 44 tétel... ehelyett még ezt a szart kell csinálni, meg beszopni majd jól holnap. Legalább tegnap már kidolgoztam rá az államvizsga tételeket, na az mondjuk tényleg jó volt, mert tudtam, hogy hasznos dolgot csinálok. Ez lesz az egyetlen tárgy, aminek valamely részét végzés után tűzre vetem, mert annyira tudom gyűlölni!
Szeretnék már kedd reggel lenni, mikor vége van ennek a szarnak és tudom, hogy már csak az államvizsga.

Tonight I'm gettin over you

4 megjegyzés: