2013. május 9., csütörtök

Munkahelyi derpegés

/ezt még tegnap írtam meló közben, mert ki akart jönni/


Akartam írni egy posztot arról, hogy milyen kis fütyik a munkatársaim, hogy sosem várnak meg reggel, hanem elkezdik nélkülem, meg megbeszélik a főnökkel nélkülem... de ma én értem be hamarabb. Természetesen a főnök már csak akkor jött, amikor mindannyian itt voltunk, így nem látta, hogy végre én voltam a gyorsabb.
De amúgy ezért az egyért nem szeretem ezt a munkát, hogy a másik két srác már régebbről barátok és gyakorlatilag egymás faszát szopják egész nap, én meg egyedül dolgozom és megcsinálok ugyanannyi munkát, mint ők ketten, de valahogy úgy érzem, hogy semmibe se néznek ezzel együtt. Szívás három fős teamben dolgozni
#foreveralone

/De azért még mindig inkább szeretem a melót, mert jó a feladat és tényleg hasznos, nem értelmetlen faszverés 8 órában/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése