2013. május 7., kedd

Absolute

Túléltem a tegnapi napot, megvan az abszolutóriumom! De azért nem volt egy könnyű menet.
Kezdődött azzal, hogy az egyik egyéni tanrendes csoporttársamat ki akarta vágni már vizsga előtt, mert a srác nem járt órára (egyéni tanrendje volt!) és hogy ezt hogy képzeli. Szegénykém leizzadt totál, mert ha most nem megy át, akkor +1 év... Aztán azt mondta a drága tanárnő, hogy oké, írja meg velünk a sort, de lesz még bünti feladata is és csak annak teljesítése után írja be neki a jegyet. De mindezt kb fél óra vérszívás és fenyegetőzés után, hogy kivágja.
Elkezdtük írni, szerencsére azt a sort kaptuk, mint a levelezősök, így azért pár lépés előnyből indultunk, mert voltak benne elég geci kérdések, amikről nem volt szó órán, csak a kötelező olvasmányokban. Nagy nehezen megírtuk, elment vagy 1,5 óra. Utána beadtuk és egyből kezdődött a szóbeli sortűz.
Négyen voltunk vizsgázni, így együtt maradtunk bent szóbelizni is. Maga elé vette a zh-t és feladatonként javította mindegyikünkét és kérdezgetett, mindig azt, aki nem olyan jó választ írt. Kaptam az egyik válaszomra egy dicséretet  (amit még mindig nem bírok feldolgozni :D) és megtaláltam a sárkány ellen sárkányfűt: ha úgy kezdem, hogy Szerintem,... akkor nem kötözködik! Mondta ő is, hogy ez okos húzás volt, mert így nem kötözködik :))) Másfél órán át kínzott minket könnyebb-nehezebb kérdésekkel, a kedvencemet le kell írjam:
- Múlt pénteken, Portugáliában hány évre emelték fel a nyugdíjkorhatárt?
Aktuálkérdés volt, amire szerencsére (_véletlenül_ pont az egyénis srác kapta) ment a válasz, de én pl. nem nézek tv-t és le vagyok mindig kicsit maradva a hírekkel is, nem tudtam volna válaszolni rá igazából. Mondjuk vizsga előtt még ksh statisztikákat böngésztem, hogy naprakész legyek foglalkoztatáspolitikából :)
Aztán nagy nehezen kibökte, hogy akkor én kapok egy négyest. Örültem, hogy megvan a tárgy, de ha azt vesszük, hogy tudtam annyit, mint aki ötöst kapott és írni is többet írtam, egy kicsit igazságtalannak érzem, mert eléggé pofára osztályoz ez a nő. Meg annak ellenére, hogy egyetlen egy órát hiányoztam, azt is a barátnőmmel együtt, rá úgy emlékezett, hogy ott volt rendesen és írt ha nem tudott jönni, én meg mindig lapítottam, ha nem mentem. EGYETLEN EGYSZER HIÁNYOZTAM. Nincs esélyem ennél a picsánál ötösre...
Ja és a legszebb az volt, hogy az egyénis srácnak az elején azzal kifogásolt, hogy mért érdemelné meg, hogy úgy kezelje őt is, mint minket, akik jártunk órára és hogy így nem tartja igazságosnak, hogy neki is megadja az aláírást meg a lehetőséget. Végül adott neki egy keményebb szakmai fordítást (10 oldal), hogy hétfőre csinálja meg és kifelé a vizsgáról közölte a sráccal, hogy amúgy mindenképpen megadta volna a lehetőséget neki, mert ismeri a srác nagynénjét. Mi meg így WTF. Egyrészt hol itt akkor az igazságosság, hogy egyenlően bánjon mindenkivel (btw pont kérdés volt az egyenlő bánásmód is...) meg az hogy neked ismered a rokonod... meg pláne, hogy rám se jól emlékezett, hogy jártam vagy sem és velem már tavaly is eljátszotta ezt, pedig általában rám szoktak emlékezni a tanárok, hogy járok, mert aktív vagyok órán és vörös a hajam, kitűnök a tömegből. De ez a tanár úgy tűnik a nyalizást szereti mindennél jobban (mondjuk eddig is sejtettem, de most már....) már csak egyszer találkozunk államvizsgán és ott a 11 tárgyból csak egy az övé, meg még kettőbe beleszólhat, szóval csak nem lesz már gáz, pláne, hogy az a három tárgy mind egy csoportban van, tehát max egy tételt húzhatok közülük és még van abban a csoportban 3 másik tárgy is, amihez nem szólhat semmit.
Kicsit jobban szeretem és utálom megint....

Well, I think you're just evil
You're just some racist who can't tie my laces
Your point of view is medieval

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch


4 megjegyzés:

  1. Jajj, az ilyen "saját kis szemétdombjukon király" tanárokat annyira nem bírom... Mindenesetre gratula!

    VálaszTörlés
  2. Hát számomra is ő a legellenszenvesebb tanár a karon (nem merem mondani, hogy az egyetemen, mert a gépész vén nőgyűlölő faszok állnak a pole pozícióban...)
    De nagyjából már vége, már nem nagyon köphet bele a levesembe.
    Köszi :)))

    VálaszTörlés