2013. május 20., hétfő

History is made at night

/Vasárnap délelőtt írtam, hogy még friss legyen a dolog/

Most kezdek igazából magamhoz térni. Annyira csodálatos volt az elmúlt 1,5-2 nap, hogy azt el sem tudom mondani.
Pénteken délelőtt voltam az egyetemen, mert már ideje volt visszavinni a könyvtárba a könyveimet, aztán Tüncivel kimentünk a város másik végében található nagyteszkóba (az a legnagyobb a városban, így különböztetjük meg a többitől), mert múlt hétvégén láttam ott szép blúzokat, de akkor nem volt a méretemben, de mondták, hogy fog még jönni, de persze nem volt. Viszont volt rengeteg leárazott cucc köztük pizsamák, hálóingek is. Találtam egy szépet és egyszerűt: sima barack-fehér csíkos pamut hálóing felül a mellrész felett egy kis csipkével és mivel csak egy ezres volt az egész és úgyse tudtam miben aludjak Carlosnál, így megvettem. Utána otthon gyors készülődés volt, hajmosás meg összepakolás, hogy szombaton már ne kelljen, mikor jövök haza.
Fél ötre mentem vissza az egyetemre, mert kezdtünk készülni a szakestélyre. Itt volt némi agyfaszom, mert kicsit lassan indultak be a dolgok, meg egy bizonyos Ombre Grande megérkezésével az ő első szavára át kellett rendezni a termet, mert hogy ennyi főre nem így szokás… Na mindegy, mire elkezdődött a szakestély már túltettem magam, pláne, hogy jött Szöszi és Ercsa is (meg persze a mindenlébenkanál Gólya – itt jegyezném meg, hogy a szakest után beszélgettünk és semmire nem emlékszik a harisnyaszaggatós estéből pfff….) A szakestély valami hihetetlen jól sikerült, kb másodév óta nem voltam ennnyire jó szakesten. Persze nagy részt én vagy az asztaltársoságom beszélt, de szerintem jó kis felszólalások voltak, meg etalonrészeg lehettem (ez olyan, hogy kapok egy nehezebb szöveget és amikor már nem tudom elmondani, akkor van vége a szakestélynek, mert annyira „részeg” vagyok, mint a többiek és már nem tudok én se beszélni… mindegy : ) meg vidám felszólalásra is felkértek, oda meg írtam egy versikét, amit úgy láttam szerettek, szóval nekem nagyon pozitív volt az egész, pláne, hogy aktív hallgatóként ez volt az utolsó szakestélyem.
Mire vége lett, persze szakadni kezdett az eső. Drága Carlosom meg szülinapi bulit tartott, úgy volt, hogy éjjel kettőkor találkozunk, akkor neki is van ideje kibulizni magát, meg addig én is el tudom magam foglalni, de már fél kettőkor a koliban ültem Szöszinél, így felhívtam a drágám, hogy na készen vagyok, haladjunk. Ők meg az eső miatt páran mégis otthon maradtak, nem ment el mindenki a Rokiba, így otthonról lesétált értem, majd felmentünk együtt a Haciendára. Sokkal rosszabbra számítottam igazából, így kellemes csalódás volt a hely.  6 főre jut egy konyha meg egy fürdő, így azért elég rendben van minden, nem mind a 15ükre van egy-egy helyiség. Megnéztük a Madagaszkár 2.-t de a végére már megint bealudtunk, aztán madárcsicsergés mellett valamikor hajnalban nagy nehezen sikerült elaludni rendesen is. Kb 2 óra alvás után engem kidobott az ágy, meg ő se aludt sokat, de azért felkeltünk. Az előző este én boroztam meg kamujagert ittunk, így a gyomrom nem volt a legfényesebb állapotban, mondtam a drágámnak, hogy nekem most bizony enni kéne valamit. Mondta, hogy adjak neki 10 percet. Adtam és egy olyan csodareggelivel rukkolt elő, hogy még mindig nem tértem magamhoz és persze ágyba kaptam :)


(rántotta, bacon <3, friss paradicsom, medvesajt és kenyér és még teát is kaptam utána)

Reggeli után megnéztük a Madagaszkár első részét is és közben persze bealudtunk megint, jól összebújva az egyszemélyes ágyikóján. 11 körül tértünk magunkhoz, mondom össze kéne szedni magunkat, mert nekem ötkor megy a vonatom, még haza kell menni, meg tele volt még kajával a hűtőm, így mondom azt ebédre megehetjük. Ó de csak tíz percre bújjak már még vissza mellé… hát visszabújtam, végül délben sikerült elindulnunk hozzám. Vettünk sütnivaló krumplit a lidlben és ahogy hazaértünk, bedobtam sülni én meg végre elmentem zuhanyozni, mert nála nem akartam, mert se törcsit, se váltás cuccot úgy nem vittem, hát sose volt még ilyen jó a zuhanyzás :D Szépen felfrissülten aztán megterítettem, a drágám közben megcsinálta a gépem, mert a windows vacakolt egy ponton. Ebédre meg megettük a maradék rakott cukkinit krumplival meg desszertnek volt még otthon eprem. Után megint összebújtunk, jött a Madagaszkár 3. (ez csak nálam volt meg, nála nem szedtük le), na de szerintem ebből láttuk a legkevesebbet, annyira összegabalyodtunk közben (mindezt úgy, hogy még mindig nem csókolóztunk, mert nem múlt el a szájáról az a szar, de már szépen gyógyul szerencsére). Szóval azért csak sikerült kiszívni a nyakát meg huncutkodni közösen egy sort, nagyon élveztem. De ugyanakkor olyan kis visszafogott meg minden, amit már nagyon régen tapasztaltam, de nagyon üdítően hat :) Már most ő is szenved attól, hogy nem csókolózunk, kérdeztem, hogy mikor érezte úgy először, hogy meg akar csókolni és azt mondta, hogy az első tali végén múlt vasárnap, mikor ment el, akkor szeretett volna, csak inkább úgy döntött, hogy még nem. Na aztán a Madagaszkár végére még összekaptam, amit magammal akartam vinni, ő meg felkísért a buszmegállóba, közben meg elnyaltunk 1-1 jégkrémet meg beszélgettünk és mikor jött a busz, elbúcsúztunk.
Hiányzik a kis maki rendesen, majd valamikor kedden fogunk egy rövidet találkozni, mert most kezdődik neki is a vizsgaidőszak, meg úgy néz ki, a jövő hétvégét együtt tudjuk tölteni majd. Meg persze 3 hét múlva államvizsgázok, így nekem is tanulni kell meg még kétszer kell menni a Projektes helyre is, aztán már vége lesz, úgyhogy nekem is van mit csinálni. Nagyon édes volt egész idő alatt, sokat bújtunk, ölelkeztünk meg beszélgettünk is, nagyon kellett már ez, hogy ráérős, teljes munkaidős palit találjak :) Egy kicsit a végén szóba jött a jövő, hogy hogy lesz a munka. Mondtam neki, hogy szeretnék maradni, de Pestre is pályáztam, majd lesz, ahogy lesz, de ne aggódjunk még ezen. Ja és fényes nappal kézen fogva mentünk keresztül az egyetemvároson, szóval eléggé hivatalos a dolog vagy hogy mondjam :)



/köszönöm a türelmet, most értem csak géphez, hogy posztolni is tudjak/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése