2013. május 24., péntek

Tegnap úgy volt, hogy nem találkozunk, de azért hiányzott már, így felhívtam nap közben, hogy nem ugrik-e át 1-2 órára. Akkor nem tudott jönni, meg közben kapcsoltam, hogy ma még vizsgázik, így mondtam neki, hogy akkor hagyjuk, majd mára úgyis meg van beszélve. Erre este felhívott, pont A-val voltam sétálni meg shoppingolni, hogy de ő mégis átjönne egy kicsit, mert olyan rossz volt nemet mondania nekem. Így végül 9 után átjött, de playdate volt, így én is még csinálgattam a tételeim, ő meg valami ppt-t kalapált össze. Amikor mindketten készen lettünk, végre összebújtunk (bár így is azért megálltunk pár percenként csókolózni - olyan jó, hogy végre lehet :)))) és elindítottunk egy filmet (megjegyzés: csak olyat fogok vele nézni, amit már láttam, mert úgyse bírok odafigyelni :P). Közben persze ment a bújás meg a csókcsaták meg a simik és a film végére egy kicsit tovább is jutottunk :) Sosem történt még velem ilyen, de elmentem a ruhás dugástól :D Igazából inkább csak mocorgásnak hívnám, mert nem olyan volt, mint a Rossz tanárban, csak megfelelő helyen megfelelő nyomással megfelelő mozdulatsort végeztünk :D aztán persze viszonoztam is a dolgot, így neki is (meglepően?) gyorsan összejött egy szép nagy - régen várt - orgazmus :))
Nagy nehezen végül elaludtam, ő állítása szerint megint nem aludt túl sokat, de most nem is toltuk össze az ágyakat, csak az enyémen szerencsétlenkedtünk. Reggel nagyon édes volt, mondta, hogy már nem írja meg, mert nem is készült a zh-ra, de azért bemegy, mert úgy olcsóbb lesz, így keltünk fél7kor :s Illetve keltünk volna, ha őnagysága nem húz még vissza vagy háromszor maga mellé, hogy még bújjunk, meg a nyakamba fúrja az orrát és ölelgessen :)) Imádom, annyira édes ^.^
Na nem fröcsögöm tovább a rózsaszínű nyálat, menni kell az egyetemre, estére meg megint átjön, sütünk pizzát (életemben először gyúrok kelt tésztát!), aztán megint együtt alszunk, kitudja, mi következik :P

most egyszerűen ez a dal kell, de nem vagyok ennyire melankolikus :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése