2013. május 12., vasárnap

Something beautiful

Csodálatos volt a tegnap estém/ma éjszakám/ma reggelem/ma délelőttöm!
LeMENtünk az utolsó estére, Irie Maffia volt, amit ti is tudjátok mennyire szeretek, azért felbukkantak már a  blogon is párszor (sajnos az Anna and the Barbiesról idén lemondtam az IM miatt).
Tüncivel (lakótárs és nem Tünde :) végig tomboltuk, bár az első pár szám gáz volt, mert az egyik oldalamon megjelent Gólya meg a kis barátai, de úgy döntöttem, hogy nem fog érdekelni és Tüncivel bentebb mentünk, hogy ne kelljen néznem egész este. Találkoztam volt és jelenlegi csoportársakkal, örültünk egymásnak, meg tényleg hatalmasat buliztunk.
Aztán van egy srác (aki rám nézett :P) akivel már hónapok óta chatelünk, ide jár az egyetemre, tumbliról ismerjük egymást és tegnap volt a napja, hogy végre találkozzunk élőben is :) Nagy nehezen sikerült egyszerre egy helyre kerülnünk (nem cseréltünk számot mi buták, így csak az akadozó fb chat maradt) és úgy örültem neki, megölelgettem (ölelős maci egyébként, de erről majd mindjárt :) aztán elkezdtünk beszélgetni, meg sétáltunk körbe Tüncivel meg vele, meg csináltunk közös képet, meg beadtuk egy félrészeg srácnak, hogy hat éve házasok vagyunk és épp tegnap van a házassági évfordulónk :D Aztán Tünci inkább hazajött a párjával, mi meg ketten maradtunk. Sétáltunk sokat az egyetemen, de tényleg egy után találkoztunk és legalább három órát cirkáltunk fel-alá, közben beszélgettünk. Meg úgy mentünk, hogy belekaroltam végig. Plusz tudni kell, hogy ma van a szülinapja, így végül kitaláltuk, hogy eljövünk a teszkóba, mert ott lehet röfögős malacot venni (kutyajáték) és kell egy olyan. Ahogy közeledtünk a bolthoz, mondta, hogy elfáradt a karja és inkább összekulcsolta a kezünket (awww) (és utána már úgy mászkáltunk). Meg ha már ott voltunk, akkor vettünk hólabdát (süti) meg üdcsit meg vettem neki egy doboz teát szülinapjára (pont arról beszélgettünk korábban, hogy nem ismeri azt a fajtát) és feljöttünk hozzám. Összetoltuk a két ágyat (ekkor már hajnali négy volt), hogy megnézünk egy filmet és úgy kényelmesebb (hiszen egy ölelős macinak kell a hely :) meg kitettem tányérra a sütit, ettünk ittunk és megnéztük a Rumnaplót, mert a Félelem és reszketés Las Vegasban nagy kedvencünk :) A film végére természetesen bealudtunk, meg közben is sokat beszélgettünk, szóval majd újra kell még néznem. Egymáshoz dőltünk (középen volt a laptop és jobbról-balról mi), úgy néztük, nekem a vállán volt a fejem, meg közben piciket simogattunk egymás kezén, karján, mikor hol (be van halva az alien-hüvelykujjamtól :D)
Aztán a film végével már reggel fél hét volt, de mondom aludjon már itt velem, mert nem akartam, hogy ennyivel ennyi legyen. Belement, de azt mondta, hogy ő nem alszik, csak nézi, ahogy alszom, mondom ez tiszta tvájlájt :D (ott is edward csak nézi, ahogy bella alszik). Aztán megágyaztam neki is és csak feküdtünk egymással szemben, egymáshoz sem érve, nyitott szemmel. Mondta, hogy na aludjak már, csukjam be a szemem, de nem ment :D Meg aztán mindig egyszerre nyitottuk ki, hogy megnézzük, a másik alszik-e már, mondom ebből nem lesz alvás, csak ha elfordulok, úgyhogy megtettem. Viszont úgy meg olyan érzés volt, mintha ott se lenne, így végül magam mögé nyúltam és a karját magamra húztam, végre összebújtunk :)))) Így már másodpercek alatt elaludtam (22 órája voltam ekkor ébren). Olyan maciölelése van, amiben a legjobb lenni :$
Kilenc után már ébredeztünk, de még azért sikerült visszaaludni párszor, de mindig bújtunk meg ölelkeztünk, annyira jó volt, ugye már mióta egy jó együttalvásért sírok, most megkaptam. Aztán mikor már tényleg ébredeztünk, akkor is még ment a fetrengés sokáig, meg hanyatt dőlt és akkor én bújtam mellé (addig csak kiflibe meg szemből ölelkeztünk) és az is tök jó volt. Meg simogattuk egymást, és olyan finoman simogatta a hátamat, hogy majd elolvadtam... Aztán kezdtünk ébredezni, meg őt, mint szülinapost hívogatták, meg mondta, hogy haza is kéne utaznia a családjához, mert szülinapi ebéd lenne (pár faluval arrébb lakik). Így végül reggelizés után (nutellás croissant és maradék hólabda) lassan összekapartuk magunkat és lekísértem és ment. Rákérdezett, hogy találkozunk-e még és rávágtam, hogy persze! Lehet hogy nem bandázós talira vágyott, de szerdán lesz kari bográcsozás, mondtam, hogy jöjjön le, aztán meg majd találunk még ilyen együttalvós lehetőséget, ha úgy tartja kedvünk, szobatársam úgyse nagyon van itt, mióta összejött az exével.
Annyira csodálatos volt ez az este, hogy azt el se tudom mondani!!!! Hihetetlen boldog és álmos voltam egész nap, de semmit se csinálnék másképp. Csodálatos volt :)
Carlos lesz a neve, mert a Haciendán lakik :))) Carlos Ombre :D


Ebben a számban benne van minden, amit tegnap éreztem: érdekesen indul, lehet belőle bármi, elektronikus vagy másféle zene, aztán lágy lesz és kedves, kellemes, majd elkezd simogatni és beburkolni és csak el akarsz merülni benne :)))

Nem csókolóztunk, nem szexeltünk, mégis ez az egyik legjobb estém volt evör hosszú ideje :))

Apró bibi a csodálatosságban: első éves egyetemista, tegnap lett 21 éves. Érett meg minden, nem probléma, hogy fiatalabb, csak azért más szakaszban vagyunk, ezért is örültem, hogy nem rohantunk ész nélkül semmibe, mert magam sem tudom, mit akarok. Jó most így.

5 megjegyzés:

  1. Bazz, olvaslak, és közben azt mondogattam, hogy "csókold már meg, csókold már meg!!!:D:D:D

    Bár megértem, hogy miért nem volt semmi, de könyörgöm, egy "viszlát-csók" oda nagyon kellett volna, te lány:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben igazad van! :)
      Viszont nekem most így jó volt, mert ha a búcsúnál korábban csókolom meg, akkor tuti tovább is akartam volna menni (így is néha kifejezetten letámadtam volna). A búcsúnál meg ő is zavarban volt, meg inkább arról beszéltünk, hogy ugye nem csak egyszeri dolog volt ez. Illetve szeretném, ha lenne ő annyira férfi, hogy megcsókol, mert most épp ott tartok, hogy már elég pasit csókoltam meg én elsőnek.
      Illetve amiért még örülök, hogy nem siettünk el semmit, az az, hogy egy hónap múlva végzek és fogalmam sincs még hol fogok dolgozni, de jelenleg (a pályázataim alapján) 50% esély van rá, hogy Pesten és nem akarok távkapcsolatban élni, mert őt meg még 3 évig tuti ide köti az élete. Ha együtt kell lennünk, akkor minden úgy fog alakulni, hogy lehessünk, de megfogadtam, hogy amíg a munka nem rendeződik el, addig nem kezdek senkivel semmi komolyba.

      Törlés
  2. Jó, hát érthető, hogy ő kezdeményezzen, meg a munka is. Én is ezért nem hívok el valakit randizni, mert nem tudom még, hogy mit akarok, kitolni meg nem szeretnék vele, ha ő komolyat akar.

    Jáááj, de nehéz az élet:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem könnyű, ha nincs senki, az a baj, ha van valaki, akkor meg az... :)
      Én szeretnék már komolyat, de most belekezdeni és egy hónap múlva meg visszalépni, az lenne a legnagyobb rossz szerintem. Inkább kivárásra játszanék most, meg ő is olyan kis komoly, hogy tudom, hogy nem csak megdugni akarna, ezért nem szeretnék játszani vele, mert ő még abban az ártatlan állapotban van, amikor nem rontotta el túlságosan senki és nem én akarok az a szörnyű nőszemély lenni...

      Törlés
  3. Hát figyi, drukkolok mindenképpen:)

    VálaszTörlés