2011. november 19., szombat

Cook

Áthívtam a fiúkat (Szexiszemű, Rosso, Ercsa meg Viktor) péntekre, hogy főzök nekik "valami finomat". Tortilla lesz, de annyira rá vagyok már ma (szombaton) pörögve, hogy legszívesebben már csinálnám... a fejemben már összeállt a teljes menü, hogy milyen szósz, milyen zöldség, milyen hús, milyen pác és még 4 (!!!!!!4444négynégynégy) teljes napot ki kell bírnom, mire a főzésre kerül a sor :(
Na meg persze még csak Viktor mondta, hogy ráér, de remélem a többiek is rá fognak. Majd csinálok képeket a végeredményről, mert én is kíváncsi vagyok. Meg még nem döntöttem el, hogy veszek készen tésztát vagy inkább meggyúrom magam (a sütésben annyira még nem vagyok otthon, inkább főzni szeretek).
Desszertnek meg együtt csinálunk majd bögrés/mikrós sütit ^^

Foo(d) Fighters :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése