2011. november 14., hétfő

St.George street

Írok már egy kicsit az albiról, hiszen mégiscsak már 11. hetemet töltöm itt.
Ma reggel arra keltem, hogy lakótársam kopogtat, hogy a kezében maradt a zuhany nyitó/záró bigyója és ömlik a víz. Én így miiii? Aztán magamhoz tértem nagyon gyorsan és elzártuk az egészet nagy ügyesen. Még jó, hogy a szomszéd ház aljában ilyen csaptelepes cég van, egy óránkba és 2000 Ft-unkba telt, de megcsinálták, így le tudtam zuhizni.

Amúgy nem voltam bálban, mert senki nem hívott el. Viszont most pénteken Skorpi szülinap, amire vagy Őt vagy Királylányt elviszem magammal az tuti. Meg most beszéltem Rossoval és megállapítottuk, hogy találkozni kéne már, mert az augusztus végi pingyombuli óta nem is láttuk egymást és akkor oda már nanáhogy hívom majd Őt is meg a többi srácot, mert hiányoznak nagyon tényleg.

Most meg húzok tanulni, mert holnap 2 zht is írok.

Muzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése