2011. november 25., péntek

Something about baby yoü and I

"It`s been two years since I let you go,
I couldn’t listen to a joke or rock `n roll
Muscle cars drove a truck right through my heart"



It's been two years... Két éve lesz percek múlva, hogy megváltozott az életem. És igen, mára túl vagyok rajta, de elfelejteni sosem fogom, magamban halkan biztos mindig meg fogok emlékezni 2009. november 26-ról, a napról, mikor az életem új irányt vett. Még megvan az email, amit a barátnőimnek írtam, az első éjszakánk után, benne minden kezdeti lelkesedéssel, reménnyel. Tudtam, hogy ez valami új lesz, de fogalmam sem volt még, hogy ennyire meghatározó esemény-láncolat indult el akkor az életemben.
Vannak dolgok, amik még mindig velem vannak. A bögre természetesen. Pont a minap jöttem rá, hogy mennyire ragaszkodok hozzá. Az elmúlt két évben alig ittam másból, még nyáron is elő volt szedve, hiába tartozik hivatalosan a kolis cuccaimhoz. Aztán ott van az, hogy ha goa'uld-ot "látok" vagy hallok, mindig eszembe jut, hiszen tőle van meg a CsK. Nem beszélve olyan apróságokról, mint a WoW, amiről persze megint csak ő jut eszembe.
És vannak dolgok, amik nem mennek. Nem tudtam megnézni az Addams family-t azóta, hiába a kedvenc filmem, mert tudom, hogy vele láttam utoljára. Nem tudom megnézni a Blind Side-ot, mert vele láttam. Pedig mind a kettő azóta is megvan, úgy ahogy akkor leszedtük a vinyómra. Nem beszélve a párnáról, amire ő varrta saját kezűleg a huzatot és a Boldog Karácsonyt! feliratot... Nem tudom meghallgatni nyugodt szívvel Kid Cudi Memories című számát, hiszen épp az ment, mikor az első szakításunkkor, szilveszterkor mégis magához húzott és úgy megcsókolt, hogy azóta sem feledem...
De a jó dolog az egészben, hogy miközben ezeket írom, csak az emlékképek vannak, semmi rossz érzés nem társul hozzájuk. Nem szorul el a szívem, nem szomorodom el. Tudomásul vettem, hogy ez már a múlt. Lezárult, vége... Jó másfél év munkája van benne, de túltettem magam Mr. Big-en ^^

It’s been a long time...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése