2011. november 4., péntek

Szükségállapot

Találkoztam valakivel (legyen a fedőneve Joe). Illetve ez így nem is pontosan igaz. Unalmamban az elmúlt hetekben 2 vagy 3 alkalommal felnéztem a cset.hu-ra hogy szörnyűlködjek, játsszak stb. És kétszer is összeakadtam egy szimpatikus sráccal. A második beszélgetés végén felvettük egymást msnre, azóta ott beszélgetünk. Nem világmegváltó beszélgetések, inkább szexuális túlfűtöttség jellemzi. De nem bánom, jó így játszani, ő Győr környékén, én meg itt MCityben. Már többször is kijött, hogy nagyon jól megértenénk egymást, ha egy ágyba sodorna a sors.
Ma írt msn-en, hogy itt van a szomszéd faluban. Tudnánk-e találkozni. Nemet mondtam, mert félek. Végülis csak pár hete ismerjük egymást, ő meg éppen nem tud feljönni hozzám, én meg idegen helyre nem megyek, nem vagyok hülye. Talán majd legközelebb...
De ótejóég 400 km-ről is tűzbe hoz, pedig csak szavak... mi lenne ha tényleg összegabalyodnánk?! És igen tudom, hogy itt papolok a felnőttségről, DE. Közben meg majd megveszek, mert kielégítetlen vagyok, meg amúgy is: az is lehet felnőtt, hogy ha körültekintő vagy a csakszex kapcsidban. És legalább kiegyensúlyozódnék ezen a területen is, mivel most nem igazán tudom, hogy ha épp itt kopogtatna Mr. Igazi, nem teperném-e le azonnal (kockáztatva, hogy elszúrom az egészet). Meg amúgy is... olyan ritka, hogy olyan embert találsz, aki ugyanolyan szenvedélyes, mint te magad. Mindig azzal van a gond, hogy vki többet akar. Itt most csak színtiszta szex lenne, amíg ki nem fulladunk.
Jön majd még erre, ha időben szól, és nekem is épp aktuális, lehet megpróbálom úgy szervezni, hogy összejöjjünk. Addig meg, ha arról hallatok a hírekben, hogy az Avason robbanás történt egy panelban... hát jó eséllyel csak én voltam az :D

Kovács és Kovácsné zene.

ui. arról nem is beszélek, hogy 19 éves, állandóan kanos és állítólag nagy farka van... :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése