2013. április 9., kedd

Alvás helyett

Majd leesik a fejem, de azért még blogolok egy sort.
Jó volt a mai nap, mert:
- kaptam négyes hülyetárgyból, alig készülve, ez megy az indexbe is
- főztem finomat (sülthagymás répa-krumplipürét virslivel)
- voltam Szöszinél
- voltam konzultálni

Szar, mert:
- estére az adja a legnagyobb boldogságot, hogy egy ismivel bökdössük egymást fb-on

Még mindig magányos vagyok és nagyon hiányzik már, hogy együtt aludjak egy férfival, akinek jó a karjaiban lenni. Nem a szex, az együttalvás, az összetartozás, túl rég volt már :( Az együtt ébredés, a reggeli bújás, majd az elindulás a munkába/suliba és délután meg örülni egymásnak...
De legalább már a sulialagút végén ott a fény, 8 hét múlva államvizsgázok.

Megyek aludni, sokáig fent voltam ma éjjel, azért vagyok nyűgös, meg már meg is kéne jönnie. Holnap állásbörzézek Szöszivel, meg lehet, hogy délután Királylánnyal is, estére meg haza családi programra. Csütörtökön  projekt készülés, pénteken meeting, meg közben a szakdogához kéne olvasni, mert a szakirodalommal el vagyok maradva (alapképzésen csak egy könyv volt, amit használni tudtam).


Olyan korán jött az éj ma...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése