2013. április 11., csütörtök

Unalmas

Itthon lenni a produktivitásom halála...

Ma felkeltem, megreggeliztem, leveleztem egy sort, majd elaludtam filmnézés közben. Délben tértem magamhoz újra, ettem egy kicsit, gyűjtöttem anyagot a projekthez, mert holnap megbeszélés. Befejeztem a filmet, amin elaludtam, Ebédeltem, beszélgettem anyával, neteztem, kielégítettem magam, főztem, ettem, megnéztem egy filmet.

Nem sok mindent tudok mára felmutatni... Nem mondom, hogy Mc-n produktívabb vagyok, de ott hamarabb nekiállok, mert senki nem zavar, ha csinálom a dolgom, itt meg igen.
Egy hét múlva készen akarok lenni a szakdoga 90%-ával (45-63 oldal között valahol), szép menet lesz, pláne, hogy szakirodalmat még nem sokat olvastam. Szerintem leköltözök a könyvtárba, úgyis 9-kor kedd és péntek között (hétfőn szégyenszemre csak délután van négy órát - megszorítások :S), de még úgyis van kint egy könyv, amit olvasnom kell, így hétfőn majd foglalkozok azzal. Meg szombaton délelőtt is el tudok még menni.

Kemény hét lesz, szorítsatok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése